تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 10:51
کد خبر : 75122

۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در آران و بیدگل کشف شد

۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در آران و بیدگل کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سرهنگ علی اصغر محمدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت خانواده‌ها اظهار داشت: یکی از این موارد امنیت اقتصادی است که مأموران پلیس به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سرهنگ علی اصغر محمدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت خانواده‌ها اظهار داشت: یکی از این موارد امنیت اقتصادی است که مأموران پلیس به این منظور تمام تلاش خود را اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه در یکی از این موارد با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آران و بیدگل کشف و جمع آوری شد، ابراز داشت: ارزش این دستگاه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه در جریان این پرونده یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده متشکله برای این فرد تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶۰ تن نهاده دامی احتکار شده در یک سوله

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به رفتارهای غیر انسانی افراد در احتکار خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اینگونه افراد هیچ‌گونه مماشاتی ندارد و درصورتی که فردی اقدام به اینگونه رفتارهای غیرمسئولانه بکند با او طبق قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی افزود: با توجه به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌های رسیده و اطلاع از یک انبار حاوی مواد احتکار شده مأموران انتظامی شهرستان آران و بیدگل در یک عملیات بیش از ۶۰ تن نهاده دامی (جو) را از این سوله کشف کردند.

وی با بیان اینکه در قالب این پرونده یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: ارزش نهاده کشف شده بیش از سه میلیارد ریال بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد