تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 7:44
کد خبر : 57578

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از رونق تولیدات داخلی و نیز انسداد نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با انجام برخی اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق از قاچاقچیان

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از رونق تولیدات داخلی و نیز انسداد نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با انجام برخی اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق از قاچاقچیان شدند.

وی افزود: مرزبانان در عملیات منسجم توانستند تعداد هزار و ۹۲ قطعه یاتاقان خودروی اسکانیا، ۶ هزار و ۹۵۵ عدد انواع جوانب گوشی تلفن همراه و ۸۴۰ متر رل پارچه کشف و ضبط کنند.

سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه ۶ میلیارد ریال بوده است و در این رابطه تمامی اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات که در دو مرحله انجام شد قاچاقچیان از محل متواری شدند بیان کرد: دستگیری این قاچاقچیان هم اینک در دستور کار مرزبانی آذربایجان غربی قرار گرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد