تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 9:51
کد خبر : 57337

جایگاه ایست بازرسی در آزادراه خرم-زال راه‌اندازی شود

جایگاه ایست بازرسی در آزادراه خرم-زال راه‌اندازی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی میراحمدی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در خصوص اولویت‌های ناجا در استان اظهار کرد: ناجا تمام توان خود را در حوزه پیشگیری از قاچاق به کار گرفته است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی میراحمدی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در خصوص اولویت‌های ناجا در استان اظهار کرد: ناجا تمام توان خود را در حوزه پیشگیری از قاچاق به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله نیز کاهش حجم قاچاق کالا و ارز را در دستور کار داریم، ضمن اینکه موضوع مبارزه و برخورد با کالاهای ممنوعه موادمخدر، سلاح و مهمات و مشروبات الکلی از اولویت‌های اصلی ناجا است.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به باندهای متلاشی شده قاچاق در استان افزود: همچنین طی سه ماهه امسال در تعداد پرونده‌های تشکیلی و متهمین دستگیر شده، رشد خوبی را شاهد بوده‌ایم.

میراحمدی اظهار داشت: عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی و همچنین کمبود تجهیزات لازم برای برخورد با عوامل قاچاق کالا و ارز بایستی مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر احداث جایگاه ایست بازرسی در آزادراه خرم-زال تصریح کرد: با وجود جانمایی ایست بازرسی در سه سال گذشته، اما هنوز عزم جدی برای راه‌اندازی آن صورت نگرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد