تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 7:27
کد خبر : 57311

۱۰۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/ افزایش ۱۳ درصدی مکشوفات

۱۰۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/ افزایش ۱۳ درصدی مکشوفات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمد مجدیان ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان با اشاره به مجموع ارزش کالای مکشوفه قاچاق در استان اظهار کرد: سال گذشته این میزان کالای کشف شده قاچاق بالغ بر ۱۰۵

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمد مجدیان ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان با اشاره به مجموع ارزش کالای مکشوفه قاچاق در استان اظهار کرد: سال گذشته این میزان کالای کشف شده قاچاق بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال ۹۶ که میزان کالای مکشوفه قاچاق ۹۲ میلیارد تومان بود، ۱۳ درصد افزایش کشف را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان از افزایش ۴۳ درصدی باندهای قاچاق متلاشی شده در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین تعداد متهمین دستگیرشده نیز ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مجدیان تصریح کرد: سال گذشته تغییر رویکردی را در سطح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعمال کردیم که در نهایت منجر به کشف انبارها و سرشاخه‌های اصلی قاچاق شد.

وی رویکرد سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تمرکز بر فعالیت شبکه‌ها و انبارهای آلوده به قاچاق در مرکز استان بیان کرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان به اجرای طرح پایش ماشین‌آلات کشاورزی در استان اشاره و اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها یک هزار و ۷۶۰ دستگاه از ماشین‌آلات کشاورزی استان با وجود دریافت سهمیه سوخت اما فعالیتی نداشته و آن را قاچاق می‌کردند.

مجدیان ادامه داد: همچنین سال گذشته لوازم خانگی، لوازم یدکی، پارچه و تلفن همراه بیشترین میزان کشفیات را در استان داشته‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد