تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 15:21
کد خبر : 57213

امام جمعه شیروان: آیا قانونی در کشور حاکم نیست که بر بازار، گران‌فروشی و احتکارها نظارت کند؟

امام جمعه شیروان: آیا قانونی در کشور حاکم نیست که بر بازار، گران‌فروشی و احتکارها نظارت کند؟

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیروان حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری عصر امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای استان خراسان شمالی با حضور رئیس مجلس، اظهار داشت: ای کاش در جلسات، مردم نیز حضور داشتند و می‌توانستند

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیروان حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری عصر امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای استان خراسان شمالی با حضور رئیس مجلس، اظهار داشت: ای کاش در جلسات، مردم نیز حضور داشتند و می‌توانستند رئیس مجلس را از نزدیک ببینند. متاسفانه حتی ماشین‌های رئیس مجلس از داخل شهر عبور نکردند که رئیس مجلس با مردم ارتباط برقرار کنند.

نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد تشدید شودعدم نظارت بر بازار مسکن در چهارمحال و بختیاری/ پول‌های میلیاردی جاهای دیگر هزینه می‌شودمعاون وزیر صنعت: نظارت بر بازار با همکاری بسیج اصناف آغاز شد

وی با گلایه از مشکل اشتغال در شهرستان شیروان گفت: ۱۸ هزار جوان بیکار در شیروان داریم که به دلیل نبود کار به کرج مهاجرت کردند. اشتغال اولین معضل شهرستان شیروان می‌باشد.

‌کوثری تاکید کرد: مجلس قانون وضع می‌کند اما پیگیر اجرایی شدن آن نیست. امیدواریم نظارت که یکی از وظایف مجلس است درست انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان شیروان با بیان اینکه مردم دغدغه‌ها و گلایه‌های زیادی را نزد دفتر امام جمعه می‌آورند گفت: خواهش ما این است که مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که اعتقادات مردم از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم خودشان وضعیت را اداره می‌کنند، قانونی در کشور حاکم نیست که بر بازار، گران فروشی و احتکارها نظارت داشته باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد