تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 9:47
کد خبر : 56412

۱۱۷ راس دام قاچاق در نقده کشف شد

۱۱۷ راس دام قاچاق در نقده کشف شد

قربان انوشه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزای کمسیون کالا و خدمات تنظیم بازار ۱۱۷ راس دام را با همکاری مراجع نظامی و انتظامی در نقده کشف و ضبط کردند. وی بیان کرد: با هماهنگی ریاست تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت مقرر شد دام کشف شده

قربان انوشه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزای کمسیون کالا و خدمات تنظیم بازار ۱۱۷ راس دام را با همکاری مراجع نظامی و انتظامی در نقده کشف و ضبط کردند.
وی بیان کرد: با هماهنگی ریاست تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت مقرر شد دام کشف شده در کشتارگاه صنعتی نقده ذبح و با نرخ دولتی بین شهروندان توزیع شود.
انوشه افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده به سه میلیارد ریال می رسد.
وی ادامه داد: بعد از پایان عملیات ذبح این تعداد دام، گوشت گوسفندی حاصل با نرخ مصوب و با نرخ دولتی ۴۳۰ هزار ریال در سه نقطه شهری نقده و یک نقطه توزیع در بخش محمدیار با هماهنگی ستاد هماهنگی و اجرایی حضرت امام (ره) توزیع شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های دخیل با قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و سالانه میلیاردها ریال جریمه برای متخلفان این بخش صادر می شود؛ مبارزه با قاچاق کالا به حفظ سرمایه ملی کمک شایانی می‌کند.
۹۹۱۸/۷۱۲۹
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد