تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 18:19
کد خبر : 55907

محموله قاچاق میلیاردی در بیجار کشف شد

محموله قاچاق میلیاردی در بیجار کشف شد

– اخبار استانها – سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان بیجار حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی کامیون حامل کالای قاچاق شدند. وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی

– اخبار استانها –

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان بیجار حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی کامیون حامل کالای قاچاق شدند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از این کامیون حامل کالای قاچاق یک‌هزار و ۱۸۰ عدد شیرآلات ساختمانی، ۱۰۰ دستگاه لوازم برقی، ۲۰ هزار قلم لوازم‌آرایشی، ۲۴۰ عدد لوازم آشپزخانه و ۱۸۰ کیلو چای خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کردستان: محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی در مریوان کشف شد۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شدهلاکت ۴ قاچاقچی و کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سردار آزادی قاچاق کالا را تهدیدی جدی برای رونق تولید و اشتغال دانست و تصریح کرد: پلیس در زمینه اعمال قانون و مقررات در برخورد با قاچاق کالا قاطعانه عمل می‌کند و خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا توفیقات و دستاوردهای مطلوبی در این حوزه داشتیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد