تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 10:32
کد خبر : 55610

فرمانده انتظامی سمنان: ۱۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی سمنان: ۱۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی سمنان پس از شک به یک دستگاه تریلی در محور تهران به مشهد آن را متوقف کردند.وی به گفته های ضد و نقیض

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی سمنان پس از شک به یک دستگاه تریلی در محور تهران به مشهد آن را متوقف کردند.
وی به گفته های ضد و نقیض راننده تریلی و تقویت شک ماموران پلیس اشاره و بیان کرد: محموله ای با ۷۲۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق در بازدید ماموران این خودرو کشف شد.
قاسمی با بیان اینکه طرح های مقابله ای پلیس با قاچاق انواع کالا در سال رونق تولید با جدیت در حال پیگیری است، ادامه داد: خودروی توقیفی حامل کالاهای متنوعی بود که از تهران به مقصد مشهد مقدس بارگیری شده بود.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: کارشناسان امر، ارزش ریالی این محموله را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم برای تکمیل پرونده و بررسی های بیشتر به مرجع قضائی معرفی شد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، با نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
مردم در صورت مشاهده هر اقدام مجرمانه در این حوزه می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
۹۸۹۱/۶۱۰۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد