تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:03
کد خبر : 100122

تشکیل ۵ پرونده اخلال در تامین نیازهای اساسی مردم در کرمان

تشکیل ۵ پرونده اخلال در تامین نیازهای اساسی مردم در کرمان

“دادخدا سالاری” امروز ۲۷ اسفندماه اظهار کرد: پنج پرونده مربوط به عاملان و متهمان اصلی در زمینه اخلال در تهیه و توزیع اقلام اساسی با عنوان اخلال در روند تامین نیازهای اساسی مردم و احتکار در این دادستانی تشکیل شده و در حال رسیدگی است. وی با اشاره به اینکه در این رابطه چند نفر

“دادخدا سالاری” امروز ۲۷ اسفندماه اظهار کرد: پنج پرونده مربوط به عاملان و متهمان اصلی در زمینه اخلال در تهیه و توزیع اقلام اساسی با عنوان اخلال در روند تامین نیازهای اساسی مردم و احتکار در این دادستانی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چند نفر بازداشت و چند نفر جلب و احضار شده اند، افزود: یکی از اولویت‌های اساسی قوه قضاییه توجه به حوزه بازار و لزوم حفظ حقوق عامه است

سالاری عنوان کرد: دادستانی کرمان با تشکیل کارگروه های تخصصی، رصد ویژه وضعیت بازار و ترک فعل های انجام شده در تأمین کالاهای مورد نیاز را مورد توجه قرار داده و مدیران مربوطه باید در قبال هر گونه ترک فعل در تنظیم بازار پاسخگو باشند.

دادستان کرمان گفت: کار شناسایی و برخورد با دلالان و سوداگران بازار کالاهای اساسی نیز به صورت تخصصی توسط تیم هایی از دادستانی کرمان و با همکاری اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه ثارالله در دست پیگیری قرار دارد.

وی افزود: معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان نیز موضوع بررسی ترک فعل های انجام شده در زمینه تنظیم بازار را در دستور کار دارد.

 سالاری گفت: پیرو جلسه منعقده در دفتر ریاست کل دادگستری استان در جهت اجرایی نمودن دستور ریاست محترم قوه قضائیه، کار توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ با پشتیبانی قضایی آغاز شده و سازمان جهاد کشاورزی وظیفه تامین و سازمان صمت وظیفه توزیع مرغ موردنیاز مردم را برعهده دارند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد