تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 1:21
کد خبر : 55539

مرور حوادث چهارمحال و بختیاری

مرور حوادث چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سارق، پاکسازی محله الوده در شهرکرد، حادثه رانندگی، پیدا شدن دومین جسد غرق شده در رودخانه کره‌بس، رد رشوه توسط مأمور پلیس،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سارق، پاکسازی محله الوده در شهرکرد، حادثه رانندگی، پیدا شدن دومین جسد غرق شده در رودخانه کره‌بس، رد رشوه توسط مأمور پلیس، کشف کالای قاچاق، توقیف موتورسیکلت‌های متخلف و… بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

دستگیری سارق منزل در شهرستان سامان

علی تابش‌فرد گفت: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی  شهرستان سامان سارقی با ۱۴ فقره سرقت منزل، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سامان ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان سامان و حومه، بلافاصله مأموران این فرماندهی وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و با تحت نظر قرار دادن محل های تردد احتمالی سارق، وی را دستگیر کردند.

رد رشوه توسط ماموران وظیفه شناس پلیس راه

کاظم کلیایی گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس‌راه بروجن به لردگان پیشنهاد رشوه ۵۰۰ هزار ریالی راننده کامیون را رد کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس‌راه بروجن به لردگان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بروجن به لردگان یک‌دستگاه کامیون که مرتکب تخلف حادثه‌ساز شده بود را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: راننده کامیون که فاقد هرگونه مدارک خودرو بود جهت رهایی از قانون، به ماموران پیشنهاد رشوه داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران در کمال وظیفه‌شناسی وجه پیشنهادی را صورتجلسه و متهم را جهت سیرمراحل قانونی به پاسگاه انتظامی دوراهان معرفی کردند.

توقیف اتوبوس حامل محموله قاچاق

فضل‌الله برزویی گفت: در عملیات ماموران این فرماندهی در محور لردگان به بروجن یک‌دستگاه اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح تشدید برخورد با کالای قاچاق در محور لردگان به بروجن به مرحله اجرا گذاشته شد؛ در این طرح یک دستگاه اتوبوس حامل انواع کالای خارجی قاچاق متوقف شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو ۲ دستگاه ماشین لباسشویی ال جی، ۲ دستگاه لپ تاپ، ۲ دستگاه تلویزیون ال جی ۶۵ اینچ، ۴ عدد اسپیلت بخاری گازی، ۴ حلقه لاستیک هان کوک، ۲ عدد درب سواری زانتیا، ۱۰عدد چمدان یونیون، ۱۹ کارتن پیستون خودرو، ۱۰۰ عدد واشر سرسیلندر، ۲۴ عدد واترپمپ خودرو، ۷۶ عدد بلبرینگ خودرو و ۵۰۰ کیلو مغز گردو کشف شد.

برزویی در پایان با بیان اینکه ارزش کالا های مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح مقابله با موتورسیکلت سواران متخلف در اردل

علی سپهوند از طرح برخورد با موتور سواران متخلف و توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف درسطح شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک و برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف، مأموران انتظامی شهرستان با همکاری مأموران پلیس راهور، طی روز گذشته طرح بر خورد با وسایل نقلیه متخلف را با هدف افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی اجرا کردند.

وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قانونی با استقرار در نقاط حادثه‌خیز شهر ضمن تذکر شفاهی به تعدادی از موتورسوارن، تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک را که با حرکات مخاطره‌آمیز موجبات سلب آسایش شهروندان را ایجاد کرده بودند توقیف و اعمال قانون کردند.

کشف ۲ کیلوگرم هروئین در شهرکرد/ دستگیری ۶ خرده فروش

غلام‌عباس غلام‌زاده گفت: با هماهنگی مقام قضایی در منطقه جنوب شهرکرد که بحث خرید و فروش مواد مخدر به صورت خرده فروشی مطرح بود اقدامات خوبی انجام گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در یک عملیات در منطقه جنوب شهرکرد بیش از ۲ کیلوگرم هروئین از خرده‌فروشان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: امروز نیز در پاکسازی که در جنوب شهرکرد انجام گرفت ۶ نفر از افراد قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر شدند و یک باب منزل که ساکنان آن در امر توزیع مواد نقش داشتند با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

غلام‌زاده تاکید کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جدید مبارزه جدی با مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده است.

حادثه رانندگی یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

فرامرز شاهین گفت: تصادف یک‌دستگاه موتور سیکلت و پژو در محور شهرکرد- سه راهی هفشجان موجب مرگ راکب موتورسیکلت و مصدومیت راننده پژو شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس با یک‌دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

پیدا شدن جسد جوان غرق شده در رودخانه کره‌بس

جسد دومین مفقودی غرق شده در رودخانه کره‌بس توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.

گفتنی است در پایان هفته گذشته دو جوان که در رودخانه خروشان کره بس اقدام به شنا کرده بودند، غرق شده و جسد آنان مفقود شد؛ با تلاش نیروهای امدادی پس از گذشت چندین روز جسد هر دو جوان پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد