تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 9:05
کد خبر : 55258

کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مرکزی/کشف ۶۸۰ میلیون ریال کالای اقلام قاچاق در شازند

کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مرکزی/کشف ۶۸۰ میلیون ریال کالای اقلام قاچاق در شازند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است:  کشف ۶۸۰ میلیون ریال کالای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

کشف ۶۸۰ میلیون ریال کالای اقلام قاچاق در شازند

در ۲ عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، ۴۲۵ کیلوگرم گردو و ۱۶ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "محمدعقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت:‌ در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته در ۲ عملیات جداگانه ماموران انتظامی شهرستان دو خودرو حامل اقلام قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود:‌ در یکی از این عملیات تعداد ۱۶ دستگاه کولر گازی که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران در حال جابجایی بود، کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی، موفق شدند از یک دستگاه خودروی سواری مقدار ۴۲۵ کیلوگرم گردوی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ارزش ریالی اقلام قاچاق را در حدود ۶۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این عملیات ها ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

یک کشته در سانحه رانندگی محور دلیجان- سلفچگان

در سانحه رانندگی بامداد امروز در محور دلیجان – سلفچگان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون رنو، راننده خودرو جان خود را از دست داد.

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در کیلومتر ۹ محور دلیجان – سلفچگان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو کامیون رنو رخ داد، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی علت این سانحه را در بررسی کارشناس تصادفات پلیس راه استان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مرکزی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲ نفر از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان و پلیس قم خبر داد و گفت:‌ در این عملیات بیش از ۳۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ " احمد رضا  چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در پی کسب خبری در خصوص جاسازی و انتقال مواد مخدر از سوی ۲ نفر از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر که در سطح کشور فعالیت می کردند، بررسی اطلاعاتی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در روند تحقیقات ماموران انتظامی، زمانی که این افرد قصد داشتند با یک دستگاه خودروی تریلر محموله مواد مخدر مورد نظر خود را از یکی از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور انتقال دهند در یکی از محور های ورودی به استان قم خودروی آنان متوقف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد:‌ در این عملیات که با مشارکت ماموران عملیات ویژه استان قم صورت گرفت ، ۳۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی کشف شد.

سرهنگ چگنی افزود: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر و کشف یک کیلو گرم هروئین در شازند

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند ۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و یک کیلوگرم هروئین از آنان کشف شد.

سرهنگ " محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان شازند در حین گشت زنی در یکی از محورهای اطراف این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۴ نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: بلافاصله در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن یک کیلوگرم هروئین کشف و هر ۴ سرنشین خودرو دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

کشف ۲ عدد لاک پشت کمیاب گونه فراتی در عملیات پلیس شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف ۲ عدد لاک پشت کمیاب از گونه فراتی ، در عملیات پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیمی از مأموران ایستگاه بازرسی پلیس توره، به یک دستگاه خودروی سواری که از شهرستان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را در عملیاتی متوقف کردند .

سرهنگ سلگی افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودرو، ۲ عدد لاک پشت کمیاب از نوع فراتی که بنابر اعلام کارشناسان محیط زیست نسل این لاک پشت های درحال انقراض است، کشف شد .

فرمانده انتظامی شازند تصریح کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی و لاک پشت های کشف شده، تحویل اداره محیط زیست شهرستان  شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد