تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 8:37
کد خبر : 54476

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در زرندیه

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در زرندیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ روشندل افزود: در این

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در زرندیهبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روشندل افزود: در این مدت پلیس این شهرستان موفق به کشف ۱۶ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق، ۶ هزار و ۷۱۰ بسته سیگار قاچاق، یک تن و ۶۱۰ کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال شد.

وی اضافه کرد: در مدت این طرح همچنین ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان کشف و ۲۲ نفر سارق حرفه‌ای نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

  نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز عمده تخلفات نوروزی در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: در این طرح همچنین  ۱۲ دستگاه موتورسیکلت،۲۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف که عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایل نقلیه توقیفی نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز ،  استفاده  نکردن از کلاه ایمنی و نداشتن مدارک رانندگی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی پلیس شهرستان در سال رونق تولید برنامه ریزی جامع و هماهنگ در مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم از نخستین روز‌های سال جاری از سوی پلیس اجرایی شد.

انتهای پیام / ج

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد