تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 10:17
کد خبر : 54419

۷۵۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر کشف شد

۷۵۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردارخلیل واعظی روز یکشنبه درنشست برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: ارزش این میزان کشفیات در مقایسه با سال ۱۳۹۶، ۱۴۵ درصد افزایش نشان می دهد.واعظی اضافه کرد: در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردارخلیل واعظی روز یکشنبه درنشست برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: ارزش این میزان کشفیات در مقایسه با سال ۱۳۹۶، ۱۴۵ درصد افزایش نشان می دهد.
واعظی اضافه کرد: در این مدت کشفیات سوخت قاچاق ۲۳۱ درصد، پرونده های قاچاق بالای پنج میلیارد ریال ۱۵ درصد و انهدام باندهای مجرمانه ۴۸ درصد افزایش داشته است.
وی یادآور شد: ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر از اول سال جای تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۲۹ درصد افزایش نشان می دهد.
واعظی افزود: دراین مدت پرونده های قاچاق سوخت ۲۳۱ درصد، پرونده های یک میلیارد ریالی ۷۰۰ درصد و بالای پنج میلیارد ریال نیز ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: سال گذشته یکهزار و۷۹۵ پرونده قاچاق کالا به شعبه های رسیدگی این اداره کل وارد و یکهزار و ۸۰۴ پرونده مختومه شد که این میزان عملکرد ۱۰۵ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.
زهرا افضلی نیا افزود: این پرونده ها به پرداخت ۶۱۴ میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند و در بخش اجرای احکام ۱۲۲میلیارد ریال وصول شده است.
وی بیان کرد: همچنین محکومیت پرونده های بالای یک میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته ۲۷۳ پرونده بوده که از این شمار ۲۶۸ پرونده مختومه شده است.
۶۰۴۷/۶۰۴۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد