تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 8:40
کد خبر : 54176

دولت زمینه حمایت از تولید ملی را فراهم کند/ دشمن حساب ویژه‌ای روی مشکلات اقتصادی باز کرده است

دولت زمینه حمایت از تولید ملی را فراهم کند/ دشمن حساب ویژه‌ای روی مشکلات اقتصادی باز کرده است

حیدری، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه کشور با کاهش ارزش پول ملی، تعطیلی کارخانه‌ها و موارد اینچنینی درگیر مسائل اقتصادی است، گفت: مشکلات اقتصادی به مانند زخم‌هایی هستند که دشمن حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است. وی دامن زدن به مشکلات اقتصادی

حیدری، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه کشور با کاهش ارزش پول ملی، تعطیلی کارخانه‌ها و موارد اینچنینی درگیر مسائل اقتصادی است، گفت: مشکلات اقتصادی به مانند زخم‌هایی هستند که دشمن حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است.
وی دامن زدن به مشکلات اقتصادی کشورمان را از برنامه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب سا‌های زیادی را در حمایت از مسائل اقتصادی به شعار‌های اقتصادی همچون حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و دیگر شعار‌ها مزین کرده اند؛ با این وجود آنچه که موجب تحقق این شعار‌ها می‌شود این است که شعار‌های سال فقط در حد شعار باقی نمانند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور شعار‌های سال را یک راهبرد برای حل مشکلات کشور دانست و گفت: نباید اینگونه باشد که فقط در چند ماهه اول سال شعار‌های سال به عنوان یک کلید واژه توسط مسئولان به زبان آورده شوند و بعد به دست فراموشی سپرده شوند بدون آن که کار اساسی در رابطه با این شعار‌ها انجام شده باشد.

حیدری با تاکید بر اینکه باید شعار رونق تولید در کنار دیگر شعار‌های مطرح شده در سال‌های اخیر با همدیگر مورد توجه قرار بگیرند، اضافه کرد: راه حل اصلی از میان برداشتن مشکلات اقتصادی کشور رونق تولید است؛ چون اگر تولید رونق بگیرد، مشکل تورم، وابستگی به خارج، وابستگی اقتصاد به نفت و رکود اقتصادی حل می‌شود.

وی بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی توسط دولت و مردم تاکید کرد و افزود: دولت مهمترین نقش را در حمایت از تولید دارد، بنابراین باید زمینه را برای حمایت از تولیدات بزرگ، متوسط و کوچک فراهم کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: امیدواریم مردم و دولت در راستای حمایت از رونق تولید به گونه‌ای عمل کنند که رهبر انقلاب سال آینده بگویند شعار سال ۹۸ به طور صد در صد تحقق پیدا کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد