تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فروردین 1398 - 16:07
کد خبر : 53818

توقیف ۵ دستگاه اتوبوس در لارستان

توقیف ۵ دستگاه اتوبوس در لارستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۵ دستگاه اتوبوس را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند. وی تصریح کرد: ماموران در

توقیف ۵ دستگاه اتوبوس در لارستانبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۵ دستگاه اتوبوس را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۱۱ هزار نخ سیگار، ۲۵۴ هزار عدد سوزن حکا و بی ام، ۳۰ عدد لامپ، ۳۹۰ عدد اسباب بازی، ادکلن، جام سفالی و گاز صفحه‌ای قاچاق که مدارک قانونی نداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص ۶ نفر راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

امجدی ادامه داد: پلیس با همه توان خود در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا تلاش می‌کنند ضمن شناسایی و دستگیری، آن‌ها را به مرا جع قضایی تحویل دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد