تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 12:42
کد خبر : 85332

پروژه ارز دیجیتال رفسنجان ربطی به مشکلات برق استان کرمان ندارد

پروژه ارز دیجیتال رفسنجان ربطی به مشکلات برق استان کرمان ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی در رده نخست صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی قرار دارند، درباره موارد مطرح شده در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی در رده نخست صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی قرار دارند، درباره موارد مطرح شده در مورد صنعت ماینینگ در رفسنجان اظهار داشت: این پروژه کاملا قانونی است و سهمیه مصرف دارند و هرچند مسئله صرفه‌جویی برق که بر آن تاکید می‌شود ارتباطی به این صنعت ندارد، اما با این حال باید مدیریت‌شده و با موارد غیرقانونی برخورد شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در مصرف گاز با مشکل جدی مواجه شده‌ایم و در استان کرمان هم ۹۰ مگاوات برق منفی داریم، تصریح کرد: راهی نداریم و باید مدارا کنیم بنابراین یکسری واحدها داریم که باید تامین برق آنها اولویت‌بندی شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تامین برق و گاز منازل اولویت نخست ماست و گاز و برق هیچ خانه و مشترک خانگی نباید قطع نشود، ابراز داشت: واحدهای صنعتی هم باید اولویت‌بندی شوند زیرا اگر روشنایی معابر و پارک بعضی از واحدها قطع شود، مشکلی ایجاد نمی‌شود.

زینی‌وند خواستار انجام تبلیغات از سوی صدا و سیما و شورای اطلاع‌رسانی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی شد و افزود: کشور در بهمن ماه در حوزه گاز با مشکل مواجه می‌شود و اگر صرفه‌جویی نکنیم ممکن است قطعی داشته باشیم.

وی متذکر شد: مدیران و کارکنان باید نهایت صرفه‌جویی را در دستگاه‌های دولتی داشته باشند زیرا گاهی در استانداری هم می‌بینم فردی در اتاق نیست اما چراغ روشن است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جلسه اقتصاد مقاومتی وقت نیست وارد جزییات شویم و این جلسه برای مصوبه و تصمیم‌گیری است، بیان داشت: به‌طور جدی این مصوبات پیگیری شود و کوتاهی دستگاه‌ها، فرماندارها و معاونت‌های استانداری هم به صورت شفاف گفته شود.

ایجاد ۸۴۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کرمان

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در این نشست اظهار داشت: در سال جاری ۲۸ پروژه برای استان کرمان در سطح ملی به‌تصویب رسید که پروژه‌های بزرگی هستند و کشور هم نسبت به آنها حساسیت دارد و ملاک‌عمل تهران در اقتصاد مقاومتی این پروژه‌ها هستند.

جعفر رودری ادامه داد: قرار بود یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال برای پروژه‌های بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داشته باشیم که تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه محقق شده است و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان می‌توانند ۸ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد کنند.

تحقق ۱۲۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد

صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هم در این جلسه با اشاره به اقدامات این مجموعه در زمینه ایجاد شغل خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۲۰ درصد تحقق برنامه اشتغال داشته‌ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد