تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 8:55
کد خبر : 52899

حدود ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

حدود ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران  کشف شد

سرهنگ کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.وی افزود : مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس ،

سرهنگ کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.
وی افزود : مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس ، ۲ دستگاه خودروی پراید و ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:مأموران در بازرسی از این خودرو ها یکهزار و ۸۷۹ متر پارچه،۶۷۵ کیلو گردو،۹۲۴عدد دستکش کار،۳ دستگاه یخچال،۳ دستگاه ماشین لباسشویی,۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و چهار هزار و ۷۵ قلم انواع ابزار آلات که بدون اسناد گمرکی کشف کردند.
وی عنوان کرد: ۶ متهم به همراه پرونده های تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدید های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
فرمانده انتظامی گچساران پیش تر گفته بود که امسال ۳۷۹ متخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز با کنترل خودروهای عبوری در محورهای گچساران شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ۹۵دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری در این شهرستان متوقف شد.
وی با بیان اینکه میزان کالای قاچاق کشف شده در این شهرستان نسبت به مدت مشابه ۶ درصد رشد داشته گفت: ۵۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال اری تاکنون در این شهرستان کشف شد.
شهرستان ۱۲۴ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
۸۱۴۳/۶۱۱۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد