تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 7:34
کد خبر : 5247

۲۰ساعت برق رایگان برای کشاورزان

۲۰ساعت برق رایگان برای کشاورزان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز”؛ مدیر توزیع نیروی برق دزفول از اجرای طرح «کشاورز همراه» در این شهرستان خبر داد. محسن نمازی فر در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز اظهار داشت: مشترکین بخش کشاورزی می توانند با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز؛ مدیر توزیع نیروی برق دزفول از اجرای طرح «کشاورز همراه» در این شهرستان خبر داد.

محسن نمازی فر در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز اظهار داشت: مشترکین بخش کشاورزی می توانند با صرفه جویی چهار ساعته در ساعت‌های پیک مصرف برق از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند شوند.

وی هدف از راه اندازی  این طرح را صرفه جویی مصرف انرژی در ساعت های اوج مصرف برق عنوان کرد و افزود: این مدیریت در نظر دارد همگام با سایر شهرها اقدام به راه اندازی این طرح نماید.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول توضیح داد: در این طرح کشاورزان با عقد قرارداد حداقل یک ماهه با اداره ی مشترکین، اگر فقط چهار ساعت (۱۳ الی ۱۷) از تجهیزات برقی خود استفاده نکنند، می توانند به مدت «۲۰ ساعت» بصورت رایگان از مصرف برق بهره مند شوند.

نمازی فر در خصوص زمان مراجعه و اجرای این طرح ابراز داشت: مهلت مراجعه از هم اکنون تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۹۶ می باشد و دوره ی زمانی اجرای طرح نیز از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریور ۹۶ خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اگر بعد از عقد قرارداد، کشاورز به هر دلیلی بیشتر از چهار ساعت برق مصرف کند هرگز مشمول جریمه نخواهد شد تاکید کرد: قبض برق این مشترک به صورت معمول همیشه صادر خواهد شد.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول در ادامه خاطر نشان کرد: از ۱۶۰۰ اشتراک دیماند، تعداد ۶۵۰ اشتراک متعلق به کشاورزان است.

نمازی فر اذعان داشت: به کشاورزان  پیشنهاد می کنیم جهت بهینه سازی در مصرف برق و همچنین کاهش هزینه ی مصرف برق خود از این طرح استفاده نمایند تا علاوه بر کمک به شرایط اقتصادی خود ما را نیز در پایدار نگه داشتن شبکه برق در ساعات اوج مصرف و همچنین جلوگیری از خاموشی های ناخواسته کمک کنند.

وی عدم رعایت مصرف بهینه ی برق از سوی برخی مشترکین، بالا بودن سطح تقاضای انرژی برق، ساخت و سازهای جدید در نقاط مختلف شهرستان و وجود صنایع خرد و کلان  را از دلایل میزان رشد مصرف برق در این شهرستان، نسبت به سال های گذشته عنوان کرد.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول تصریح کرد: متاسفانه طی دو سال گذشته به دلایل مذکور بالاترین میزان افزایش برق را در استان داشته ایم.

نمازی فر بیان داشت: خوشبختانه توانسته ایم نسبت به حجم اعتبارات دریافتی و همچنین محدودیت های مالی تا حد زیادی خصوصا در سال های اخیر شبکه ی برق را در این شهرستان توسعه و بهینه سازی کنیم.

وی تاکید کرد: ضروری است مشترکین عزیز با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق، خود و همشهریان را در داشتن شبکه ای پایدار یاری نمایند.

لازم به ذکر است، مشترکین کشاورز می توانند برای دریافت و تکمیل فرم عقد قرارداد به واحد مشترکین اداره ی برق جنوب به آدرس خیابان امام خمینی جنوبی(ره) پایین تر از مصلای نماز جمعه، انتهای بلوار پیروزی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۲۳۲۳۷۰۰ و ۴۲۳۲۲۲۲۷ تماس حاصل فرمایند.

ا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد