تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 13:27
کد خبر : 14224

امام جمعه کرج:دولت الکترونیک نقش مهی درتوسعه البرز دارد

امام جمعه کرج:دولت الکترونیک نقش مهی درتوسعه البرز دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در دیداربا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز افزود: حرکت در مسیر توسعه و بهره گیری از فناوری روز، ازجمله اولویت های جمهوری اسلامی است و در این رابطه بایستی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در دیداربا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز افزود: حرکت در مسیر توسعه و بهره گیری از فناوری روز، ازجمله اولویت های جمهوری اسلامی است و در این رابطه بایستی با مساله سواد رسانه ای و ارتقای آن توجه ویژه ای معطوف شود.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر باید تولید محتوای ترویج کننده فرهنگ ارزشمند دینی و اسلامی در دستور کار سازمان های مسئول و مرتبط قرار گیرد تا بتوانیم از اشاعه بی اخلاقی و بی بند و باری در جامعه جلوگیری کنیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرزدراین دیدارگفت: یکی از شاخص ترین عوامل پیاده سازی دولت الکترونیک جلو گیری از فساد اداری و رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی دولت خواهد بود.
غلامرضا حمیدی افزود: در طول دولت یازدهم پهنای باند از شش گیگا بایت به ۶۴ گیگا بایت افزایش یافته در این مدت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت ارتباطی و فناوری اختصاص یافته که ۸۰ درصد این رقم از طریق بخش خصوصی محقق شده است.
وی اضافه کرد: استان البرز دربخش توسعه فناوری از رتبه ۱۴ به رتبه ۵ رسیده و ۹ برابر رشد داشته است.
وی ادامه داد: در بخش خدمات دولت الکترونیک نیز از ۴۸ خدمت اکنون به ۵۷۵ خدمت در سه سطح اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و ایجاد ارتباط دو طرفه رسیده ایم و درزمان حاضر ۱۰ دستگاه در استان به سامانه استعلامات مجهز شده‌اند.
۲۰۹۸/ ۶۱۵۵خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد