تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 18:09
کد خبر : 52023

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

        قاتل خاموشاصفهان‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از فوت مرد یک شهروند بر اثر گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی خبر داد. سرهنگ حسن یاردوستی‌، گفت‌: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند فردی ۵۲ ساله در زیرزمین منزلش به علت گاز گرفتگی فوت کرده است.وی افزود: استفاده از بخاری

    
    قاتل خاموش
اصفهان‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از فوت مرد یک شهروند بر اثر گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی خبر داد. سرهنگ حسن یاردوستی‌، گفت‌: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند فردی ۵۲ ساله در زیرزمین منزلش به علت گاز گرفتگی فوت کرده است.وی افزود: استفاده از بخاری بدون دودکش و انتشار گاز مونوکسیدکربن علت این حادثه گزارش شده است.
درگیری خونین دو نگهبان
همدان- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: درگیری فیزیکی نگهبانان یک دستگاه موتور آب کشاورزی در این شهرستان منجر به قتل و به آتش کشیدن مرد مقتول شد. سرهنگ علی‌ حسن حیدری‌، اظهار داشت: دومرد ۲۴ و ۳۴ ساله در اتاقک موجود بر روی زمین کشاورزی نگهبان موتور چاه آب بودند.وی اضافه کرد: بروز اختلاف بین این دو جوان منجر به درگیری و استفاده از سلاح سرد توسط مرد ۳۴ ساله و وارد کردن دو ضربه بر سر مقتول ۲۴ ساله می‌شود.فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: قاتل پس از آنکه دوستش نقش بر زمین می‌شود اقدام به آتش زدن اتاقک و پس از آن زمین کشاورزی و انباری کرد.
آتش‌سوزی مرگبار
تبریز‌– خبرنگار کیهان‌: سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از وقوع آتش‌سوزی در مغازه‌ای در بازار حرمخانه تبریزخبر داد.
وحید شادی‌نیا‌، گفت: با اعلام حادثه آتش‌سوزی در یک باب مغازه لیزر کفش در درب باغمیشه، بلافاصله کارشناسان مرکز به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان اعزامی فوت یک نفر به دلیل جراحت ناشی از سوختگی در محل را تایید و مصدوم دیگر را که دچار سوختگی شدید بود، به بیمارستان سینا منتقل کردند.وی افزود: مصدوم بدحال نیز با وجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان جان خود را از دست داد.
کشف داروی قاچاق
ساری‌– خبرنگار کیهان: سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف انواع دارو و مواد غذایی غیر مجاز قاچاق در شهرستان بهشهر خبر داد.
سرهنگ سید جعفر ساداتی‌، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد غذایی و دارو‌های غیر مجاز در شهرستان بهشهر شدند.
وی افزود: متهم پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر و با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه، در بازرسی از محل فعالیت وی انواع مختلف نوشیدنی، دارو و مواد غذایی غیر‌مجاز کشف شد.سرهنگ ساداتی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۸۵ میلون ریال عنوان کرد.
مواد شوینده تقلبی
مراغه‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی مراغه از کشف توزیع مواد شوینده غیرمجاز در یکی از مجتمع‌های مسکونی این شهرستان خبر داد‌.
سرهنگ رضا اصلانی‌فر‌، ادامه داد: در بازرسی از این محل، تعداد ۲۴ هزار قوطی خالی پودرهای ماشین لباسشویی، ۸۷۵ کارتن خالی و سه گونی آنزیم‌های غیرمجاز پودرهای شوینده کشف و ضبط شد.اصلانی‌فر گفت: با کشف این انبار، یک نفر دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل دستگاه قضائی شد.
توقیف کامیون حامل گازوییل
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان «کاشان» از توقیف یک دستگاه کامیون با بار گازوئیل قاچاق خبر داد.
سرهنگ «علی پورکاوه» گفت: ماموران کلانتری۱۱ «غیاث‌الدین جمشید» شهرستان «کاشان» حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده  مشکوک شده و آن را متوقف کردند.وی با ‌اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد افزود: راننده خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
مواد مخدر
قم – ایرنا‌: فرمانده انتظامی قم از کشف تریاک در این استان خبر داد.
سرتیپ عبدالرضا آقاخانی‌، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو قاچاقچی قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودروی تریلی، یک محموله مواد افیونی را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: سپس طی هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محل مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد، خودروها را شناسایی و متوقف کردند.آقاخانی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از خودروهای تریلی، ۱۵۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.
صید صیاد
ارومیه‌– باشگاه خبرنگاران جوان‌: رئیس ‌اداره حفاظت از محیط‌زیست میاندوآب گفت: دو صیاد متخلف در سواحل زرینه رود میاندوآب دستگیر شدند. علیرضا بقالی‌، افزود: در جریان گشت و کنترل شبانه سواحل زرینه رود توسط ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان میاندوآب جهت جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیرمجاز، دو نفر صیاد متخلف که به‌طور غیرقانونی و غیرمجاز اقدام به صیادی نموده بودند دستگیر شدند.
بقالی ادامه داد: از خودروی متخلفین دو رشته تور دام و دو عدد چکمه بلند و دو عدد تیوپ کشف و ضبط گردید و چهار رشته تور دیگر که در رودخانه دام بسته بودند جمع‌آوری شد.
کشف مواد محترقه
همدان‌– خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بزرگعلی نوری اظهارداشت: در طرح برخورد با توزیع‌کنندگان نیروی انتظامی شهرستان بهار هشت هزار عدد انواع مواد محترقه غیر‌مجاز در بازدید صنفی از دو مغازه در شهر بهار کشف و جمع‌آوری شد و دو متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.
کشف و ضبط گوشت گراز
رشت‌– خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی‌رودبار از کشف گوشت گراز خبر داد.سرهنگ «‌حمیدرضا فیضی» افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند و مقدار ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گراز ضبط کردند.
وی اظهار داشت: در این راستا متهم ۳۸ ساله که غیربومی بود دستگیر و به بزه انتسابی خود مبنی بر خرید و فروش گوشت گراز اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم این گوشت‌ها را با قیمت نازل از یک شکارچی در شهرستان لنگرود خریداری و قصد داشت به منظور سودجویی در بازار گوشت خارج از استان گیلان به فروش عموم برساند.
توقیف محموله‌های قاچاق
مراغه‌– خبرگزاری صدا و سیما‌: فرمانده انتظامی مراغه از کشف سه محموله قاچاق در محور مراغه‌– هشترود توقیف شد.
سرهنگ رضا اصلانی فرد‌، گفت : این محموله‌ها شامل یک کامیون سموم نباتی به تعداد هشت هزار بطری‌، شش دستگاه کولر گازی و ۳۱۶ ثوب پوشاک و کفش خارجی است.
وی افزود‌: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند و یک دستگاه کامیون‌، یک دستگاه نیسان وانت و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شده است.
سانحه رانندگی
کرمانشاه- ایرنا‌: رئیس‌ پلیس راه استان کرمانشاه، از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کرمانشاه به کامیاران خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: این حادثه در نزدیکی روستای
«قلعه رخ» میان دودستگاه خودروی پژو پارس و سمند رخ داد.
وی ادامه داد: بر اثر این سانحه، راننده و سرنشین خودروی سمند و راننده خودروی پژو پارس جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه، این سانحه رانندگی به علت سبقت به چپ خودروی سمند رخ داده است.
درگیری کارگر و کارفرما
همدان- ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: درگیری کارگر و کارفرما و وارد کردن یک ضربه با آچار فرانسه بر سر کارفرما موجب بستری شدن وی در بیمارستان و مرگ این مصدوم پس از چند روز شد.
سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: یک مورد درگیری فیزیکی منجر به جرح و انتقال مصدوم به بیمارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی شد. وی اظهار داشت: شدت ضربه وارد شده بر ناحیه سر موجب بستری شدن مرد ۶۳ ساله در بخش مراقبت‌های ویژه شد. سرهنگ باقری افزود: پس از گذشت شش روز از این درگیری، فرد مجروح در بیمارستان جان باخت و پرونده برای بررسی علت مرگ در اختیار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد