تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 14:04
کد خبر : 51967

بیش از ۱۴ هزار پرونده قاچاق در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

بیش از ۱۴ هزار پرونده قاچاق در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد یازده ماهه اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد ۱۴۶ هزار و یک فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد یازده ماهه اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد ۱۴۶ هزار و یک فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه به تعداد ۱۴ هزار و ۴۹۳ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها یک هزار و ۱۴۶ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال محکومیت پرداخت جزای نقدی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد پرونده‌ها، تعداد ۹ هزار و ۹۰۰ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد چهار هزار و ۲۰۰ فقره مربوط به بخش کالا و ارز و تعداد ۵۰۱ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان بوده است.

وی بیان کرد: شعب رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز استان از چهار هزار و ۲۰۰ فقره پرونده وارده در بخش قاچاق کالا و ارز، به تعداد چهار هزار و ۱۴۸ فقره پرونده رسیدگی و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۳۸۱ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۳۸۴ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی اظهار کرد: همچنین در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از ۵۰۱ فقره پرونده وارده به ۵۰۰ فقره رسیدگی و متخلفان به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۹۷۹ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: در بخش کالا و خدمات نیز از ۹ هزار و ۹۰۰ فقره پرونده وارده، به ۹ هزار و ۸۴۵ فقره رسیدگی و متخلفان به پرداخت ۳۱۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۳۲ ریال جزای نقدی محکوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد