تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 11:36
کد خبر : 42289

دفاع مقدس ؛ یاد آور ایثار و از خود گذشتگی

دفاع مقدس ؛ یاد آور ایثار و از خود گذشتگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ عبدالمحمد سعیدی مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخن های مقام معظم رهبری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ عبدالمحمد سعیدی مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخن های مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: بزرگترین معروفات ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین معروفات ایجاد نظام اسلامی توسط امام خمینی(ره) بود بیان داشت: هرآنچه به حفظ نظام جمهوری اسلامی می انجامد معروف است.

سعیدی بیان داشت: همه عرصه ها اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و … می توان در بحث امر به معروف و نهی از منکر کار کرد.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی وقتی شروع شد نظام ما مورد تهاجم قرار گرفت و ملت ما برای این منکر وارد عمل شد.

دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورا بود

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ما ایستادگی و مقاومت را از عاشورا یاد گرفتیم.

سعیدی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس صدام دو هدف کلی را دنبال می کرد بیان داشت: صدام به دنبال براندازی و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی که آن را کنترل و مهار کند و هدف دیگر آن تصرف خاک خوزستان بودکه خوشبختانه به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسید.

وی یادآور شد: مقاومت مردم و بسیجی بودن آن ها و نقش رهبری در جمهوری اسلامی ایران باعث شد صدام به اهداف خود نرسد .

سعیدی با اشاره به اینکه خط قرمز رزمندگان این بود که حرف امام روی زمین نماند بیان داشت: این عامل معنویت است که در رزمندگان وجود داشت.

وی با اذعان بر اینکه یکی از عوامل پیروزی استقامت و پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است بیان داشت: امروز در جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی هستیم و اگر مسئولین ما مثل دوران دفاع مقدس مثل مردم زندگی می کردند و فاصله طبقاتی به وجود نمی امد وضعیت بهتر از این ها بود.

سعیدی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس دفاع کردیم و جنگ را شروع نکردیم بیان داشت: اهدافی که در جنگ داشتیم اهداف الهی بود و داشتن یک رهبر الهی که در زمان خود اعلم بود و لحظه ای از حدود الهی تجاوز نکرد و از مسیر تقوا نیز خارج نشد.

وی افزود: مردم ما نیز در طول هشت سال دفاع مقدس فقط به خاطر خدا و رضای الهی جنگیدند و پیروز شدند .

سعیدی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان تکلیف گرایی که در اوج معرفت هایی که داشتند دنبال این بودند که تکلیف خود را نشان دهند و احساس کردند که باید بجنگند تا پیروز میدان شوند و به خواسته و هدف خود نیز رسیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد