تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 9:22
کد خبر : 51772

۴ ماه از از ضبط ۴۰۰ تن برنج گذشت؛ بازار بجنورد در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان ‌

۴ ماه از از ضبط ۴۰۰ تن برنج گذشت؛ بازار بجنورد در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان ‌

– اخبار استانها – هادی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری انباری با بیش از ۴۰۰ تن برنج وارداتی به دلیل احتکار و تخلف توسط تعزیرات حکومتی استان و با همکاری اتحادیه خواروبار فروشان پلمپ شد. خراسان شمالی| ماجرای ۱۴۰ تُن برنج وارداتی که در پیچ

– اخبار استانها –

هادی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری انباری با بیش از ۴۰۰ تن برنج وارداتی به دلیل احتکار و تخلف توسط تعزیرات حکومتی استان و با همکاری اتحادیه خواروبار فروشان پلمپ شد.

خراسان شمالی| ماجرای ۱۴۰ تُن برنج وارداتی که در پیچ بی تدبیری و قیمت‌گذاری معطل مانده استشالیکاران استان فارس مجاز به کاشت برنج شدندقاچاقچی برنج و عدس، ۱۲.۵ میلیارد تومان جریمه شد

وی در ادامه افزود: این برنج‌ها توسط یکی از تجار خراسان شمالی و با ارز دولتی وارد استان شده است. تخلف در حوزه توزیع این برنج‌ها، باعث پلمپ این انبار بزرگ شده است.

آذری در خصوص علت عدم ورود این برنج‌ها به بازار٬ تصریح کرد: با گذشت ۴ ماه از پلمپ این انبار بزرگ برنج در استان، هنوز تصمیم گیری نهایی از سوی تعزیرات حکومتی استان انجام نگرفته است که امیدواریم هرچه زود تر این مشکل حل شده و برنج وارد بازار شود.

وی افزود: این انبار بزرگ برنج در منطقه علی‌آباد شهرستان بجنورد می‌باشد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی در خراسان شمالی نیز در این زمینه اظهار داشت: طی یک الی دو روز آینده تصمیم گیری نهایی در خصوص این انبار برنج انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: این تصمیم گیری در حوزه چگونگی فرآیند توزیع و قیمت گذاری این انبار بزرگ برنج است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد