تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 15:09
کد خبر : 106241

چند خبر از شهرداری تهران؛ عملیات خیابان پاییزان آغاز شد

چند خبر از شهرداری تهران؛ عملیات خیابان پاییزان آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از اعلام روز پنجشنبه شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر بیان کرد: آسفالت و بهسازی این معبر سال ها مورد درخواست شهروندان و شورایاران بود و در همین راستا نیز عملیات احداث معبر شامل پیاده روسازی، اجرای سواره رو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از اعلام روز پنجشنبه شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر بیان کرد: آسفالت و بهسازی این معبر سال ها مورد درخواست شهروندان و شورایاران بود و در همین راستا نیز عملیات احداث معبر شامل پیاده روسازی، اجرای سواره رو و احداث کانیو برای هدایت آب های سطحی در حال انجام است.

به گفته وی، طول این معبر ۲۰۰ و عرض آن ۱۲ متر است و سال ها است که خاکی بودن آن مشکلاتی را در تردد شهروندان و خودروها ایجاد کرده است.

توکلی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با اداره برق برای رفع معارض تیرهای برق افزود: به منظور توسعه شبکه مخابرات در این خیابان تعاملات خوبی نیز با اداره مخابرات انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: خیابان پاییزان ۲ به موازات خیابان پاییزان یک که پیش از این آسفالت شده است، قرار گرفته و نزدیک به ۴۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی آن خواهد شد.

بیش از ۹۰ درصد از ناباروری در کشور قابل درمان است

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره درمان ناباروری در ایران عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد ناباروری که در کشور وجود دارد با علم روزی که در ایران وجود دارد، قابل درمان است و ایران جزو کشورهای برتر در این حوزه محسوب می شود.

دکتر حمید چوبینه از وجود تعداد زیادی زوج نابارور در جهان گفت و بیان کرد: ناباروری یک مسئله بسیار مهم در حوزه علم پزشکی است که از دیدگاه جامعه شناختی و مسائل اجتماعی نیز قابل بررسی است. بر اساس آخرین آمار منابع علمی، در ایران بیش از ۲۰ درصد از جمعیت زوجین نابارور هستند که این تعداد، غیر از کسانی است که هنوز تن به ازدواج نداده‌اند.

وی با اشاره به علاقه کم خانواده‌ها به فرزندآوری زیاد و اکتفا کردن به یک یا ۲ فرزند، آن را عاملی برای کاهش جمعیت دانست و گفت: به تعویق انداختن فرزندآوری توسط زوجین یک ناباروری خودخواسته محسوب می‌شود.

این متخصص بیولوژی، تولید مثل و درمان ناباروری افزود: این شرایط، جامعه را به سمت سالمندی سوق می‌دهد که باعث بروز خطراتی برای کشور خواهد شد. بنابراین سیاست‌مداران کشور باید مقوله افزایش موالید را در دستور کار قرار دهند تا بحران موجود برطرف شود به خصوص آنکه شرایط کرونایی، به ناباروری دامن زده است.

دکتر چوبینه یکی از مقولات ناباروری را مسائل جمعیتی دانست و درباره ابعاد دیگر آن اظهار کرد: مقوله بسیار مهم دیگر ناباروری، طلاق است زیرا یکی از علل اصلی طلاق در کشور ناباروری است؛ ناباروری کانون خانواده را می تواند تحت تأثیر قرار دهد به طوری که اگر زندگی زوجین منجر به طلاق هم نشود، باعث افسردگی و پرخاشگری خواهد شد.

این متخصص بیولوژی، تولید مثل و درمان ناباروری درباره دلایل مراجعه نکردن برخی از زوجین برای درمان ناباروی گفت: این امر نیازمند کار فرهنگی است تا خانواده‌ها این مشکل را بپذیرند و برای درمان اقدام کنند.

وی ادامه داد: «تابوی» ناباروری در کشور شکسته است درحالی‌که در گذشته ناباروری یک ایراد بزرگ محسوب می‌شد و خانواده‌ها از بیان آن خجالت می‌کشیدند و این بیماری را مطرح نمی‌کردند.

سید مناف هاشمی، معاون شهردار و رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حکمی مرتضی فتحی کوهی دهکردی را به عنوان «سرپرست روابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران» تعیین و معرفی کرد.

گفتنی است مرتضی کوهی دهکردی پیش از این عناوین مختلفی از جمله مشاور اجرایی معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان و سازمان تربیت بدنی، قائم مقام خبرگزاری برنا، عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی، خزانه دار فدراسیون گلف و بازرس قانونی فدراسیون نجات غریق وغواصی را در پرونده کاری خود دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد