تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 6:25
کد خبر : 51440

دستگاه‌های متولی در راستای مبارزه با قاچاق بیش از پیش تلاش کنند

دستگاه‌های متولی در راستای مبارزه با قاچاق بیش از پیش تلاش کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری صبح امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: باید عرصه را بر عوامل قاچاق کالا و ارز تنگ، و زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری صبح امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: باید عرصه را بر عوامل قاچاق کالا و ارز تنگ، و زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری فراهم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا افزود: با همکاری و تعامل مثبت بین دستگاه‌های متولی و همچنین برنامه‌ریزی مناسب می‌توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.

سرپرست فرمانداری بندرعباس بیان داشت: باید با اراده و عزم جدی، ظرفیتی ایجاد شودکه هیچ قاچاقچی احساس امنیت نکند و دستگاه‌های متولی در راستای مبارزه با قاچاق بیش از پیش  تلاش کنند. چرا که قاچاق به عنوان یک پدیده ناپسند، علاوه بر خروج ارز و اخلال در چرخه اقتصادی جامعه، سبب ایجاد مشاغل کاذب و معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است .

کناری در پایان با اشاره به نقش و جایگاه دستگاه‌های مرتبط و عضو کمیسیون قاچاق کالا و ارز در شهرستان گفت: دستگاه‌ها با پیگیری و اجرای مصوبات کیمسیون در جهت تقویت چرخه اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در شهرستان تلاش مضاعف کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد