تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 10:15
کد خبر : 50741

بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای احتکاری در آذربایجان غربی کشف شد

بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای احتکاری در آذربایجان غربی کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از تشکیل تعداد ۵۰ فقره پرونده احتکار کالا در استان خبرداد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای نظارت و بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از تشکیل تعداد ۵۰ فقره پرونده احتکار کالا در استان خبرداد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای نظارت و بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه ها در استان ۵۰ فقره تخلف محرز و تشکیل پرونده گردید.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی ۵۰ فقره پرنده متشکله تخلف احتکار در استان جمعاً بیش از ۷۸ میلیارد ریال می باشد و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۵۰ فقره پرونده احتکار ۱۸ فقره مربوط به شهرستان ارومیه به ارزش بیش از ۴۸ میلیارد ریال می باشد و ۳۲ فقره به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان ها می باشد.

وی افزود: تا پایان دی ماه سالجاری تعداد ۳ هزار و ۲۹۳ مورد بازرسی از مراکز انبار و سردخانه صورت گرفته که از این تعداد ۱۱۷ مورد منجربه تشکیل پرونده احتکار گردید.

اسکندری بیان کرد: عمده تخلف واحدهای مذکور با عناوین احتکار، عدم اعلام موجودی، گرانفروشی و … می باشد که ارزش ریالی پرونده های متشکله ۷۹۴ میلیارد ریال می باشد که جهت رسیدگی نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

وی در پایان افزود: سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم درج قیمت و … می باشد.

انتهای پیام انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد