تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 11:30
کد خبر : 50146

کاهش ۵۷ درصدی قاچاق دام در سیستان وبلوچستان

کاهش ۵۷ درصدی قاچاق دام در سیستان وبلوچستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال آمار کشفیات احشام غیرمجاز در استان سیستان وبلوچستان با کاهش ۵۷درصدی مواجه بوده است. وی افزود: امسال تعداد هزار و۳۵۷ راس دام غیرمجاز در سطح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال آمار کشفیات احشام غیرمجاز در استان سیستان وبلوچستان با کاهش ۵۷درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: امسال تعداد هزار و۳۵۷ راس دام غیرمجاز در سطح استان کشف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رقمی معادل چهار هزار و۱۰۰ راس دام بوده و با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان؛ نوسانات نرخ ارز موجب شده تا جابجایی دام برای قاچاقچیان صرفه اقتصادی نداشته باشد و به همین دلیل شاهد کاهش قاچاق و بالطبع کشفیات در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که بازارچه های مرزی بازگشایی شود از طریق واردات دام به طور قانونی می توان زمینه اشتغال بسیاری از مردم استان را فراهم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد