تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 6:57
کد خبر : 50004

داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند

داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه کالای با کیفیت ایرانی را ۱۰۰ درصد می‌خرم، تصریح کرد: خودم ۱۱ نوع دارو مصرف می‌کنم که همگی ایرانی هستند؛ این در حالی است که همه آن‌ها مشابه خارجی دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین درخصوص اهمیت

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه کالای با کیفیت ایرانی را ۱۰۰ درصد می‌خرم، تصریح کرد: خودم ۱۱ نوع دارو مصرف می‌کنم که همگی ایرانی هستند؛ این در حالی است که همه آن‌ها مشابه خارجی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین درخصوص اهمیت بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) درخصوص خرید کالای ایرانی خاطرنشان کرد: به نظرم تولیدکنندگان کالای ایرانی به‌جای ارتقای کیفیت کالا، افت کیفی داشته‌اند، فرمایش ایشان دو بُعد دارد و بر اساس آن تولیدکنندگان باید کیفیت را افزایش و قیمت را کاهش دهند تا مردم از آن‌ها حمایت کنند.

مهرام با اشاره به مشکلات صنعت خودروسازی در داخل کشور عنوان کرد: خودروهای ایرانی در سیستم کیسه هوا و موتور ضعف دارند، اگر ایمنی و شرایط مناسب خودروهای خارجی را خودروهای ایرانی هم داشتند مردم از بابت خرید خوردروی داخلی نگرانی احساس نمی‌کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد