تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 16:14
کد خبر : 52020

۱۰ سال حبس و ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان دارو

۱۰ سال حبس و ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان دارو

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم پرونده قاچاق سازمان یافته مکمل های ورزشی و دارویی در دادگاه انقلاب بندرعباس خبر داد و گفت: قاچاقچیان به ۱۰ سال حبس و پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.  حجت الاسلام محمد صادق اکبری با اعلام این خبر اظهار داشت: فروردین ماه امسال با

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم پرونده قاچاق سازمان یافته مکمل های ورزشی و دارویی در دادگاه انقلاب بندرعباس خبر داد و گفت: قاچاقچیان به ۱۰ سال حبس و پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 حجت الاسلام محمد صادق اکبری با اعلام این خبر اظهار داشت: فروردین ماه امسال با گزارش معاونت حقوقی و قضایی گمرک شهید رجایی بندرعباس در خصوص کشف محموله قاچاق مکمل های ورزشی و دارویی غیرمجاز، پرونده‌ای در دستگاه قضایی هرمزگان تشکیل شد.
وی ادامه داد: پس از سیر مراحل قانونی، رسیدگی به اتهام های شرکت حمل و نقل بین‌المللی پرشیا ترابر مبنی بر قاچاق سازمان یافته در دستور کار دادگاه انقلاب بندرعباس قرار گرفت.
حجت الاسلام اکبری بیان داشت: متهمان این پرونده از طریق اظهار خلاف واقع در گمرک، اقدام به قاچاق تعداد ۱۴۲۷ کارتن انواع مکمل‌های ورزشی و دارویی غیرمجاز به ارزش ۷ میلیارد و ۸۳۹ هزار و ۱۷۹ ریال کردند. وی با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات، به دستور مقام قضایی دو تن از متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در نتیجه این بررسی‌ها مشخص شد شرکت عامل در دبی اقدام به قاچاق کالای غیرمجاز تحت عنوان پلی استایرن به مقصد تهران کرده و پس از طی تشریفات، قبل از ورود به گمرک شهریار ، نسبت به تخلیه کالای ممنوعه اقدام کرده است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با تکمیل روند تحقیقات و ختم رسیدگی، هریک از متهمان این پرونده به ممنوعیت از حق‌العمل کاری به مدت پنج سال ، ممنوعیت خروج از کشور به مدت سه سال و ضبط کالای قاچاق و پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال معادل ۱۰ برابر ارزش عرفی کالای کشف شده در حق دولت و ضبط محموله قاچاق، خودرو و وجوه توقیفی محکوم شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد