تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 8:52
کد خبر : 49832

کشف ۵ تن برنج احتکار شده در زنجان

کشف ۵ تن برنج احتکار شده در زنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط  یک محتکر سریعاً‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط  یک محتکر سریعاً‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان  شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از این انبار بازدید به عمل آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۵ تن و ۳۵ کیلو انواع برنج خارجی، احتکار شده کشف کنند.

رحمتی تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۱ رأس گاو قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

وی همچنین از کشف دام زنده قاچاق خبرداد و افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی  با همکاری پلیس راه آهن این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

رحمتی افزود: مأموران در بررسی مدارک راننده و در بازرسی این کامیون ۱۱ رأس گاو فاقد مجوز حمل کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف کامیون و معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد