تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 5:43
کد خبر : 49161

کشف محموله‌های قاچاق ۱۱۹ میلیاردی در هرمزگان/۹۴ متهم دستگیر شدند

کشف محموله‌های قاچاق ۱۱۹ میلیاردی در هرمزگان/۹۴ متهم دستگیر شدند

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، ‌سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته  ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد. وی افزود: در این مدت مأموران ۱۵ میلیون و ۹۲۳ هزار نخ سیگار، یک هزار

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، ‌سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته  ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.

وی افزود: در این مدت مأموران ۱۵ میلیون و ۹۲۳ هزار نخ سیگار، یک هزار متر پارچه، ۲ تن و ۱۶۰ کیلوگرم چای، ۳۵۳ دستگاه لوازم‌خانگی، ۴۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، یک هزار و ۸۰ عدد قطعات خودرویی، ۷۸ هزار لیتر سوخت، ۸۱۰ کیلو برنج، یک هزار و ۶۲۰ ثوب البسه ۵۷ رأس احشام قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: در این رابطه ۹۴ متهم دستگیر و ۷۳ دستگاه خودرو سبک و حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۰۷ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل‌شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۹۱ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد