تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 20:01
کد خبر : 49050

۱۴۹ باند قاچاق کالا در همدان متلاشی شد

۱۴۹ باند قاچاق کالا در همدان متلاشی شد

سرداربخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: انهدام باندهای قاچاق کالا در ۹ ماهه سالجاری ۲۷ درصد افزایش داشته است.وی بیان کرد: بررسی های پلیس گویای این است که بیشتر قاچاقچیان غیربومی بوده و هنگام انتقال محموله از استان های غربی به سمت مرکز کشور دستگیر شدند.فرمانده انتظامی

سرداربخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: انهدام باندهای قاچاق کالا در ۹ ماهه سالجاری ۲۷ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: بررسی های پلیس گویای این است که بیشتر قاچاقچیان غیربومی بوده و هنگام انتقال محموله از استان های غربی به سمت مرکز کشور دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان دام، احشام و لوازم خانگی را در صدر کشفیات دانست و گفت: آمار کشفیات کالای قاچاق امسال از نظر ارزشی به یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال رسیده است.
سردار کامرانی صالح افزود: در این راستا شاهد افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.
وی اضافه کرد: ۱۲۴ پرونده مهم امسال در زمینه کالای قاچاق و ارز تشکیل شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی پلیس استان در سال ۹۷ مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در راستای تحقق شعار سال است.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: پلیس با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه مقابل هر گونه قاچاق کالا ایستاده و با قاچاقچیان به شدت برخورد می کند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد