تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 8:01
کد خبر : 48910

رونق اقتصاد دانش‌بنیان به حمایت همه بخش‌های جامعه نیاز دارد

رونق اقتصاد دانش‌بنیان به حمایت همه بخش‌های جامعه نیاز دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی ایران‌ساخت با اشاره به نقش این جشنواره ملی در شک‌دهی یک حرکت اجتماعی برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی ایران‌ساخت با اشاره به نقش این جشنواره ملی در شک‌دهی یک حرکت اجتماعی برای رونق کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان و استارتاپی گفت: هدف ایران ساخت فرهنگ سازی است، اما این جشنواره بخشی از زنجیره اقتصاد دانش‌بنیان است. رونق اقتصاد دانش‌بنیان به حمایت همه بخش‌های جامعه نیاز دارد و جشنواره ایران‌ساخت مطلعی برای شکل‌گیری یک حرکت اجتماعی در این راستا است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایجاد یک بستر فکری و فرهنگی مناسب را ضرورتی برای توسعه کسب و کار‌های دانش‌بنیان، استارتاپی و رونق کالای ایران‌ساخت دانست و اظهار کرد: جوانان خلاق و تحصیل کرده‌ای که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند، با حمایت فرهنگی و معنوی جامعه، به جزیی جدایی ناپذیر از اقتصاد جامعه بدل می‌شوند.

به گفته معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، جشنواره ایران ساخت از ابزار و زبان هنر استفاده می‌کند تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های داخلی را در جامعه جاری کند.

تقدیر از برترین‌ها با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری
آیین اختتامیه «دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “ایران‌ساخت” میزبان برترین‌ها در بخش‌های گوناگون این جشنواره بود. برگزیده‌های بخش «دیداری وشنیداری» تندیس‌ها، لوح تقدیر و جایزه‌های خود را از دستان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری دریافت کردند.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالا‌ها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالا‌های مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنر‌های تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» ۴ تا ۸ دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان میزبان مخاطبان بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد