تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 10:15
کد خبر : 61430

افزایش طلاق در جامعه نتیجه بی‌توجهی به تربیت قرآنی

افزایش طلاق در جامعه نتیجه بی‌توجهی به تربیت قرآنی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر پیش از ظهر امروز در دیدار قرآن‌آموزان کانون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت فهم و درک قرآن کریم، اظهار داشت: در صورتی قرآن می‌تواند دوای دردها باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر پیش از ظهر امروز در دیدار قرآن‌آموزان کانون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت فهم و درک قرآن کریم، اظهار داشت: در صورتی قرآن می‌تواند دوای دردها باشد که آن را فرا گرفته و توصیه‌هایش را در زندگی به‌کار بگیریم.

وی بر لزوم بهره‌مندی خانواده‌ها از معارف قرآنی تاکید کرد و افزود: افزایش طلاق در خانواده‌ها نتیجه بی‌توجهی به تربیت قرآنی است.

امام جمعه جهرم عمل قرآن در زندگی را عامل گسست از مشکلات عنوان کرد و گفت: با عمل به تدابیر قرآنی مشکلات از زندگی رخت بر می‌بندد.

وی ادامه داد: قرآن هدایت‌گر مردم بوده و سطوح مختلفی دارد که هر کس به فراخور همت، انس و ارتباط با این کتاب آسمانی می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

مدبر با تاکید بر اینکه قرآن باید زمزمه زندگی باشد، بیان کرد: باید با قرآن زندگی و کرد تا با آن محشور شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد