تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 13:47
کد خبر : 48869

۳۸۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

۳۸۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت زمان انواع کالای قاچاق از جمله مواد غذایی، البسه، سوخت، قطعات خودرو ، لوازم خانگی، دام و مواد دخانی کشف شده است.وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت زمان انواع کالای قاچاق از جمله مواد غذایی، البسه، سوخت، قطعات خودرو ، لوازم خانگی، دام و مواد دخانی کشف شده است.
وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۲۶۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه ۱۲۰ متهم فعال در قاچاق کالا نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در مدت زمان مذکور ۵۲۴ فقره پرونده کالای قاچاق در استان تشکیل شده که از این شمار ۴۸ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۴۷۶ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال بوده است.
سردار ملکی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز تاثیر سوء بسیاری بر اقتصاد کشور دارد، گفت: نیروی انتظامی با همه توان با این پدیده شوم اقتصادی برخورد می کند و برای موفقیت بیشتر در این مسیر نیازمند همدلی و همراهی مردم نیز است.
وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
هرمزگان با ۱۰۳ هزار کیلومتر مربع وسعت، ۱۳ شهرستان و ۵ محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم این استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
۷۱۹۸/۶۰۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد