تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 8:04
کد خبر : 82612

۴۷ محفل انس با قرآن کریم درکرمانشاه برپا شد

۴۷ محفل انس با قرآن کریم درکرمانشاه برپا شد

 حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ۴۷ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در استان، گفت: با توجه به زرد بودن وضعیت کرونایی استان تمامی این محافل به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و

 حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ۴۷ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در استان، گفت: با توجه به زرد بودن وضعیت کرونایی استان تمامی این محافل به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه‎نامه‌های بهداشتی برپا شد.

صالحی با بیان اینکه محافل انس با قران کریم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد، موسسات قرآنی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی و… برپا شده‌اند، اضافه کرد: برگزاری این محافل انس با قرآن کریم از ششم آذر ماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی، گفت: صوت اکثر این محافل انس با قرآن کریم از رادیو قرآن پخش شده است.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری برخی از این محافل انس با قرآن کریم، کارگاه‌های صوت و لحن هم برای علاقمندان برگزار شده است.

صالحی برگزاری این محافل انس با قرآن کریم را در ایجاد حال و هوای قرآنی در سطح جامعه اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم نقش مهمی در قرآنی‌تر شدن فضای جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد