تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396 - 13:02
کد خبر : 24909

مأموران ناجا با باورهای دینی اقدامات لازم را انجام می‌دهند/ برپایی ۲۰۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در فارس

مأموران ناجا با باورهای دینی اقدامات لازم را انجام می‌دهند/ برپایی ۲۰۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در فارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۷ اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی ـ سیاسی این فرماندهی، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی سربازان ولایت و مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و با اعتقادات و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۷ اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی ـ سیاسی این فرماندهی، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی سربازان ولایت و مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و با اعتقادات و باورهای دینی خود اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
وی، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه عقیدتی ـ‌ سیاسی استان فارس، گفت: بیش از ۲۵۰ جلسه فرهنگی و ۲۰۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای اقدامات فرهنگی توسط مجموعه عقیدتی ـ سیاسی استان در سال جاری برگزار شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح مکنا در ۲۸۳ کلانتری و پاسگاه انتظامی استان، گفت: در اجرای این طرح توجه ویژه‌ای به نمازخانه‌های مراکز انتظامی شده است.
گودرزی گفت: اجرای طرح مکنا و خوشایندسازی محیط خدمتی کارکنان باعث بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان و رعایت حقوق شهروندی شده است.
وی همچنین تأکید کرد که اعتماد مردم به نیروی انظامی افزایش پیدا کرده است و این به دلیل رفتار مناسب و همراه با رأفت اسلامی مأموران ناجا با مردم است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی، تقدیر و حجت‌الاسلام علیرضا دیلم به عنوان رئیس جدید عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی فارس معارفه شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد