تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 - 5:02
کد خبر : 48727

حجم جرایم تعزیراتی کشور ۷۰ هزار میلیارد ریال است

حجم جرایم تعزیراتی کشور ۷۰ هزار میلیارد ریال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا جمال انصاری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی افزود: این میزان محکومیت برای ۴۰۰ هزار پرونده تخلف در حوزه کاری تعزیرات حکومتی صادر شده که نشان دهنده دقت شعب مختلف کشور در رسیدگی است.وی با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا جمال انصاری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی افزود: این میزان محکومیت برای ۴۰۰ هزار پرونده تخلف در حوزه کاری تعزیرات حکومتی صادر شده که نشان دهنده دقت شعب مختلف کشور در رسیدگی است.
وی با اشاره به افزایش نزدیک به ۳۰ درصدی پرونده های رسیدگی شده طی سال جاری، اضافه کرد: در مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۱۰ هزار پرونده تعزیراتی رسیدگی شده بود.
وی بیان کرد: قاچاق کالا و ارز، احتکار و گران فروشی بیشترین سهم را در بین پرونده های تعزیراتی سال جاری به خود اختصاص داده است.
علی اکبر گروسی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به اینکه اخلاق مداری اصناف و مسوولیت شناسی اتحادیه ها بهترین سیستم نظارتی به شمار می رود، گفت: دادگستری نیز در کنار اصناف برای مبارزه با تخلف های اقتصادی تلاش می کند.
مصطفی حبیبی، دادستان ارومیه نیز در این جلسه به دستگیری ۶ متخلف اقتصادی در استان اشاره کرد و افزود: این افراد در جریان رسیدگی به ۲ پرونده احتکار و قاچاق ارز به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد یورو دستگیر شده اند.
محمد اقوامی، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار پرونده تخلف به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در شعب این اداره کل رسیدگی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش دارد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، تعزیرات حکومتی به تخلفات حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و کالا و خدمات رسیدگی می کند.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد