تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 11:45
کد خبر : 57939

نارضایتی‌های مردمی اهمیت نظارت‌ بر اصناف را انکارناپذیر کرده است/مردم باید به نظارت بر بازار کمک کنند

نارضایتی‌های مردمی اهمیت نظارت‌ بر اصناف را انکارناپذیر کرده است/مردم باید به نظارت بر بازار کمک کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد مردمی نظارت و بازرسی اصناف که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: نظارت مستمر بر تولیدکنندگان و تمامی صنوف از انتظارات مردمی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد مردمی نظارت و بازرسی اصناف که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: نظارت مستمر بر تولیدکنندگان و تمامی صنوف از انتظارات مردمی از نظام و دولت است.

وی به امکانات و محدودیت‌های اداری اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های نیروهای انسانی در ادارات و محدودیت‌های سیستم اداری موفق به جلب رضایت مردمی در زمینه نظارت بر صنوف نشده‌ایم.

وررمقانی اظهار کرد: نارضایتی‌های مردمی اهمیت نظارت‌های شدید بر اصناف را انکارناپذیر کرده است.

این مقام مسوول گفت: با توجه به قانون و کارگروه‌ها، تیم‌های نظارتی وظایف خود را اعم از رصد، تذکر، برخورد، نظارت و تشکیل پرونده انجام می‌دهند.

فرماندار بیجار اذعان کرد: با تمام این نظارت‌ها مردم در راستای نظارت توقع و انتظارات بیشتری دارند و مطالبات مردمی می‌تواند گویای این انتظار باشد.

ورمقانی اظهار کرد: ارائه گزارش‌ توسط مردم به تشدید نظارت بر صنوف کمک خواهد کرد لذا مردم باید در نظارت و بازرسی بازار کمک کنند.

ورمقانی در ادامه گفت: ۳۳۶ انبار موجود در سطح شهرستان بیجار  در راستای انبار کالا و مایحتاج اولیه مردم شناسی شده است.

به گفته وی، همه روزه در حال بررسی مابقی انبارهای موجود هستیم که تاکنون ۱۲۵ انبار بررسی و شناسایی شده است.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت دارند، که همواره در حال کاهش و افزایش هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به نیروی انسانی موجود توانایی نظارت به تک تک این تعداد واحد مقدور نیست از این رو از ناظرین مردمی برای کنترل بازار استفاده شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد