تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 13:45
کد خبر : 48655

کشف ۴۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

کشف ۴۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب؛ با اشاره به تبعات قاچاق کالا در یک جامعه گفت: قاچاق پدیده‌ای چندوجهی است که آثار مخرب امنیتی و اجتماعی آن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب؛ با اشاره به تبعات قاچاق کالا در یک جامعه گفت: قاچاق پدیده‌ای چندوجهی است که آثار مخرب امنیتی و اجتماعی آن به‌هیچ‌عنوان قابل‌چشم‌پوشی نیست و نیروی انتظامی نیز بر اساس شرح وظایف قانونی، برنامه‌ریزی مدون و هدفمندی را در مبارزه با قاچاق کالا طرح‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی بابیان کشف حدود بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس در نه‌ماهه نخست سال جاری گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۶۹ درصد افزایش داشته است.

عزیزی با تأکید بر تشدید طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در این استان افزود: در این عملیات تعداد یک هزار و دو نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تعداد ۳۳۰ دستگاه وسیله نقلیه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد:‌ در ۶۲ مورد از پرونده‌های تشکیل‌شده، ارزش ریالی محموله‌های کشف‌شده بیش از یک میلیارد ریال و در ۶۷ پرونده نیز ارزش این کالاها بیش از یک‌صد میلیون ریال بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد:‌ شهروندان می‌توانند در کلیه ساعات شبانه‌روز هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت افراد سودجو در امر قاچاق و فعالیت‌ها غیرقانونی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد