تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 8:50
کد خبر : 47215

بیش از ۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

بیش از ۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

جواد محمدی فشارکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان اصناف کالاهای یاد شده را در چهار انبار تخلیه بار شامل ادکلن خارجی، قرص بدن سازی و پودر کراتین، کپسول لاغری، شربت تقویتی، ژل موضعی و دانه قهوه خارجی کشف کردند.وی گفت: بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت در بازرسی مشترک

جواد محمدی فشارکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان اصناف کالاهای یاد شده را در چهار انبار تخلیه بار شامل ادکلن خارجی، قرص بدن سازی و پودر کراتین، کپسول لاغری، شربت تقویتی، ژل موضعی و دانه قهوه خارجی کشف کردند.
وی گفت: بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت در بازرسی مشترک با پلیس آگاهی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، حدود پنج هزار عدد انواع ادکلن اورجینال خارجی به ظن قاچاق، به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف، جمع آوری و توقیف کردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی های هفته گذشته ۱۰ هزار عدد کپسول لاغری به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و ۶۹۳ عدد انواع شربت تقویتی و ژل موضعی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال به ظن قاچاق، بدون هرگونه مجوز بهداشتی، از یک انبار تخلیه بار در اصفهان کشف و توقیف شد.
وی اظهار داشت: در این مدت ۱۰ هزار عدد قرص بدن سازی به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال و ۹۰ جعبه پودر کراتین به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال به ظن قاچاق از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان کشف و برای انجام سیر مراحل قانونی توقیف شد.
محمدی فشارکی افزود: بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت همچنین در بازرسی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان ۳۰۰ کیلوگرم دانه قهوه خارجی به ظن قاچاق به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال را کشف کردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۴۵ بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.
۷۱۵۰ / ۶۰۲۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد