تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 17:59
کد خبر : 47180

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

دستگیری مزاحم اینترنتیزاهدان – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: فردی شیاد که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان اخاذی می‌کرد، توسط پلیس فتا دستگیر شد.سرهنگ علی سرحدی افزود: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر اخاذی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی موضوع در دستور کار تیمی

دستگیری مزاحم اینترنتی
زاهدان – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: فردی شیاد که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان اخاذی می‌کرد، توسط پلیس فتا دستگیر شد.
سرهنگ علی سرحدی افزود: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر اخاذی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت مدتی قبل از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با شاکی آشنا شده و به قصد ازدواج عکس‌های خصوصی وی را برای نشان دادن به خانواده‌اش خواسته و با دستیابی به این تصاویر مبلغ ۳۰ میلیون ریال را از وی اخاذی کرده است.
مسمومیت میهمانان عروسی
تبریز- خبرنگار کیهان: روابط عمومی اورژانس و فوریتهای پزشکی تبریز از مسمومیت ۲۶ نفر در یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.
فرزاد رحمانی، گفت: مسموم شدگان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن بوده است.
وی افزود: ۲۰ نفر از مسدومان توسط اورژانس به بیمارستان‌های الغدیر، شهید محلاتی، عالی نسب و سینای تبریز منتقل شدند وشش نفر دیگر در محل درمان و مابقی افراد که علائم جزیی داشتند به فضای آزاد هدایت شدند.
کشف کاغذهای احتکاری
تایباد – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: محموله کاغذ احتکاری در شرق کشور کشف شد.
سرتیپ محمد کاظم تقوی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار بیش از ۵۰ پالت کاغذ در انباری واقع در حاشیه تایباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات نامحسوس و‌اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق دپوی کاغذها را شناسایی کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش ازهفت  میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
حفاری غیرمجاز
رشت – خبرنگار کیهان: فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گیلان گفت: شش نفر از عوامل حفاری غیرمجاز‌اشیای عتیقه در شهرستان رودسر دستگیر شدند.
سرهنگ عباس علی‌گلپور افزود: بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌های محلی مبنی بر حفاری غیرمجازشش  نفر به قصد تحصیل‌اشیای عتیقه  در منطقه ییلاقی و روستایی‌اشکورات شهرستان رودسر، مأموران یگان به محل اعزام شدند و پس از رویت این افراد و تعقیب و‌گریز توانستند این افراد را دستگیر کنند.
وی ادامه داد: پرونده این افراد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان رودسر ارجاع داده شد.
کالای احتکاری
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کالای احتکاری و دستگیری ۱۱ محتکر در عملیات مرصاد ۱۷ این فرماندهی خبر داد.
سرتیپ مهدی معصوم بیگی گفت: در پی نوسانات قیمت کالاها و کمبود برخی از اجناس در بازار، با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم در انبارهای خانگی خود می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این عملیات پلیس آگاهی استان موفق شد، ۱۰ منزل مسکونی که به صورت مخفیانه به انبار دپوی کالا تبدیل شده بودند را شناسایی کنند.
وی با ‌اشاره به کشف محموله‌های بزرگ احتکاری کالا شامل لوازم خانگی، پوشک بچه، برنج، شکر و پکیج خانگی در این عملیات، گفت: ارزش این محموله‌ها براساس اعلام کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ۷۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ۴۸۹ هزار و ۲۰۰ ریال عنوان شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان با اجرای این عملیات موفق شدند ۱۱ محتکر را دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی کنند.
توقیف خودروهای هنجارشکن
شهرکرد- خبرنگار کیهان: دادستان عمومی و انقلاب شهرکرداز شناسایی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو هنجار شکن خبر داد
عبدالرضا علی محمدی ف گفت: در پی درخواست عده‌ای از شهروندان شهرکرد مبنی بر برخورد با رانندگانی که در ساعات پایانی شب برای مردم وخودروهای عبوری ایجاد مزاحمت می‌کنند، دستور شناسایی رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنها صادر که با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان انتظامی برخی از این افراد شناسایی و تعداد ۱۸ خودرو توقیف شد
علی محمدی افزود: این خودروها طبق قانون برای مدت یک ماه توقیف و به منظور متنبه شدن افراد در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین رانندگان خاطی نیز برای گذراندن دوره‌های آموزشی کسب مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی به نهادهای مربوطه معرفی می‌شوند.
سرقت گوشی تلفن همراه
ساری – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ۶۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از سه سارق حرفه‌ای در جویبار کشف شد.
 سرهنگ اکبر درویشی افزود: در پی وقوع سرقت از مغازه عرضه گوشی تلفن همراه و سرقت مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت و بررسی میدانی دریافتند، دو فرد ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری سمند پس از ورود به داخل مغازه ۶۴ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تبلت را به سرقت برده و از محل متواری شدند.
وی افزود: این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.
وی گفت: در بازرسی از متهمان ۳۰ دستگاه گوشی و تبلت مسروقه کشف شد.
تصادف دو خودرو
کرج – ایرنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و سمند در جاده کرج – چالوس، شش مصدوم برجا گذاشت.
محمد حسین وطنی، افزود: این حادثه در محدوده پل خواب در جاده کرج – چالوس رخ داد.
وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
توقیف کشتی صیادی
بندر عباس – باشگاه خبرنگاران جوان: فرماندار جاسک گفت: دو فروند کشتی صیادی که سعی در برداشت بی‌رویه ماهی داشتند در محدوده خور خلاصی جاسک توقیف شدند.
محمد رادمهر، افزود: این دو کشتی به علت رعایت نکردن فاصله ۱۲ مایل دریایی دو فروند کشتی صیادی که سعی در برداشت بی‌رویه ماهی داشتند در محدوده خور خلاصی جاسک توقیف شدند.
وی گفت: متاسفانه صید این کشتی‌های غول پیکر به بازار ماهی شهرستان و کشور وارد نمی‌شود و به خارج از کشور صادر می‌شود.
واژگونی اتوبوس
شیراز- مهر: رئیس‌اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مرودشت به شیراز خبر داد.
محمد جواد مرادیان افزود:  مقارن ساعت ۹و ۳۴ دقیقه روز جمعه  یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مرودشت- به شیراز بعد از پمپ بنزین دو قلو قبل از زرقان به دلیل لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو دچار واژگونی شد.
 وی افزود: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که  توسط پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهید مطهری مرودشت و شهید رجایی شیراز منتقل شدند. رئیس‌اورژانس فارس بیان کرد: یک مصدوم نیز قبل از رسیدن تیم‌های امدادی جان خود را از دست داد.
قاچاق ظروف خانگی
قم – ایسنا: رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال ظروف و ابزار خانگی قاچاق در استان خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل‌های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شده و سپس با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم، کارشناسان اعلام کردند بخشی از کالا حدود یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال با اسناد ابرازی مطابقت ندارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد