تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 8:59
کد خبر : 46385

حفظ ارزش‌های انقلاب جهاد دائمی می‌خواهد

حفظ ارزش‌های انقلاب جهاد دائمی می‌خواهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید شهرستان کوهبنان و هفت شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از بسیجیان، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران، پنجم آذرماه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید شهرستان کوهبنان و هفت شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از بسیجیان، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران، پنجم آذرماه در حسینیه سید‌الشهدا(ع) شهرستان کوهبنان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در این مراسم یادواره شهدا را نمادی از وحدت طبقات مختلف دانست و گفت: ما در سایه وظایف خود باید در مسیر شهدا و تربیت‌شدگان این مکتب در دفاع از انقلاب شهدا کم نگذاریم، لذا نوجوانان و جوانانی که این مسیر را شناختند جانانه این راه را ادامه دادند و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حریم ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.
امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: شهدا در راه مجاهدت‌های خود بهترین مدال را دریافت کردند و ماندگار شدند چراکه فهمیدند چگونه از این دنیا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی جهاد دائمی می‌خواهد که اگر این‌گونه رفتار کنیم در مقابل شهدا شرمنده نخواهیم شد، گفت: گروهی که با احتکار در سپاه دشمن خدمت می‌کنند، باید شرمنده شهدا باشند چون مسیر شهدا را رها کردند.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: هر کجا که مسلمانان با هم متحد بودند همچون ید واحدی دشمنان را خوار کردند. باید پشتیبان ولایت و رهبری، حامی اسلام و انقلاب اسلامی باشیم که این مهم با حضور در میدان‌های مختلف رقم می‌خورد.
همچنین در این مراسم حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: خانواده شهدا با خدا معامله کردند، شهدا نیاز به یادواره ندارند بلکه ما نیازمند به نام و یاد شهدا هستیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شهادت یاران امام راحل، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیمه شده است، اظهار کرد: اقتدار و صلابت امروز ما مدیون خون شهداست؛ دشمنان سربلندی و موفقیت ما را نمی‌خواهند، لذا تلاش می‌کنند که اسلام به دنیا عرضه نشود.
فرماندار کوهبنان بیان کرد: صدام ابزاری در دست آمریکا بود و امروز هم حمایت و سلاح‌های آمریکایی‌ها را در حمایت از داعشی‌ها شاهد هستیم. لذا، باید در یادواره‌ها دشمن‌شناسی مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم؛ امروز دشمنان آشکارا به صحنه آمدند تا به کشور ما ضربه بزنند.
وی گفت: جنگ اقتصادی دشمنان را امروز شاهد هستیم که به‌دنبال ناراضی کردن مردم هستند. لذا، رؤسای قوا در پرتو منویات مقام معظم رهبری به‌دنبال راهکارهایی هستند که دشمن را مأیوس کنند.
سالاری اظهار کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات به فرموده مقام معظم رهبری وحدت و همدلی است. لذا، باید در عرصه جنگ اقتصادی هم مقاومت کنیم.
یادآور می‌شود، سخنرانی حسن شمشادی، خبرنگار مقاومت و فرهاد حدادیان پدر شهید محمد‌حسین حدادیان(از شهدای خیابان پاسداران که به دست دراویش آشوب‌گر به شهادت نائل آمد)، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری‌، خاطره‌گویی و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد