تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 5:15
کد خبر : 46353

۲۵۱۲ انبار در سامانه جامع استان زنجان ثبت شد

۲۵۱۲ انبار در سامانه جامع استان زنجان ثبت شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صمت استان زنجان، امیرعلی مسیبی افزود: با استقبال تولیدکنندگان و فعالان نظام عرضه کالا از سامانه جامع انبارها ، آمار ثبت شده احتکار و قاچاق کاهش یافته است.وی اظهار داشت: از ابتدای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صمت استان زنجان، امیرعلی مسیبی افزود: با استقبال تولیدکنندگان و فعالان نظام عرضه کالا از سامانه جامع انبارها ، آمار ثبت شده احتکار و قاچاق کاهش یافته است.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ سامانه جامع انبارها با هدف مبارزه با قاچاق کالا ، شناسائی مبادی ورودی و خروجی و ساماندهی و نظارت بیشتر بر توزیع کالا راه اندازی شده است.
این مسئول در خصوص نحوه فعالیت سامانه خاطرنشان کرد: در این سامانه مبدا تولید و واردات کالا و انبار نگهداری و توزیع همان کالا نیز ثبت می شود و شرکت های حمل نقل بایستی در محلی که در سامانه جامع انبار ثبت شده کالا را تخلیه کنند.
وی شناسایی و رهگیری آسان کالا توسط نهادهای نظارتی را عامل مهم جلوگیری از قاچاق عنوان و اضافه کرد: شرکت های حمل و نقل از حمل کالا به انبارهای فقاد ثبت در سامانه منع شده اند.
مسیبی اظهار داشت: کالا از مرحله تولید و یا وادرات قانونی تا محل خرده فروشی رصد می شود و بنابراین امکان احتکار به شدت محدود شده است.
این مسئول با اشاره به حضور گروه های مختلف صنعتی، معدنی، اصناف ، واحدهای بهداشتی و درمانی و واحدهای دامی، طیور و آبزی در ثبت انبارهای خود گفت شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده به ترتیب با ثبت ۱۲۹۲ و ۴۲۸ و ۲۳۹ بیشترین علمکرد را در این حوزه داشته اند.
معاون توسعه تجارت و بازرگانی سازمان صنایع، معادن و تجارت تاکید کرد: در حال حاضر جزو استانهای برتر در حوزه ثبت انبارها هستیم و از تمامی فعالان اقتصادی که در چرخه تولید و توزیع فالیت دارند درخواست داریم با مراجعه به سامانه ثبت انبارها ، فعالیت اقتصادی خود را منطبق بر قانون کنند.
۸۰۶۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد