تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 13:18
کد خبر : 46328

توقیف دو محموله بزرگ کالای قاچاق

توقیف دو محموله بزرگ کالای قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از توقیف دو محموله بزرگ کالای قاچاق خبر داد.         ممیزی گفت: از یکدستگاه خودروی تریلی کشنده در محور زنجان به قزوین که ظاهرا حامل گاز ال پی جی بوده ، پس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از توقیف دو محموله بزرگ کالای قاچاق خبر داد.        

ممیزی گفت: از یکدستگاه خودروی تریلی کشنده در محور زنجان به قزوین که ظاهرا حامل گاز ال پی جی بوده ، پس از بازرسی تخصصی تعداد بیش از سه میلیون و نهصد هزار نخ سیگار قاچاق از داخل قسمت جاساز حرفه ای در مخزن خودرو کشف و بلافاصله پرونده متهم در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود: در جاده دندی به زنجان نیز پس از تعقیب و گریز طولانی که همراه با پرتاب میخ از طرف قاچاقچی صورت گرفت ، خودروی سمند متوقف و تعداد پانصد و هشتاد و نه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند توقیف شد. این محموله از شهرستان سقز بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ضمن اعلام ارزش ده میلیاردی برای کالاهای کشف شده تصریح کرد: این محموله ها از لحاظ تعداد و ارزش بزرگترین پرونده های وارده در بخش قاچاق سیگار و گوشی تلفن همراه می باشد و با قاطعیت با عامیلن قاچاق برخورد خواهد شد.

           

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد