تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 9:39
کد خبر : 45515

۱۲۷ فقره پرونده احتکار در اردبیل تشکیل شد

۱۲۷ فقره پرونده احتکار در اردبیل تشکیل شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پرونده‌های احتکار در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در راستای مقابله با پدیده احتکار در استان امسال ۱۲۷ پرونده در این حوزه در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پرونده‌های احتکار در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در راستای مقابله با پدیده احتکار در استان امسال ۱۲۷ پرونده در این حوزه در اردبیل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تخلف بیش از ۵۰ درصد پرونده‌ها تشکیل شده محرز شده است، گفت: برای متخلفان و محتکران در استان در این مدت بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال حکم صادر شده است تا در کنار عرضه اقلام احتکارشده در سطح بازار این میزان جریمه را نیز پرداخت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اردبیل با اشاره به کالاهای کشف‌شده از انبارهای محتکران در سطح استان تصریح کرد: برنج، روغن نباتی، لوازم خانگی، شکر و لاستیک عمده کالاهایی بوده که توسط این افراد متخلف و سودجو در استان احتکار شده است.

نجف‌زاده از برخورد قاطع و شدید با عوامل احتکار کالاهای مورد نیاز مردم در استان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با برخوردهای لازم با محتکران، سوء استفاده‌کنندگان، کم‌فروشان و فرصت‌طلبان از نابسامانی‌ها در سطح بازار جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به وجود مرز مشترک ۳۷۵ کیلومتری اردبیل با جمهوری آذربایجان گفت: با وجود این میزان مرز اما با کنترل‌های انجام شده قاچاق کالا از مرزهای غیررسمی در استان به صفر رسیده است و انتظار می‌رود تداوم این مهم همچنان با اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد