تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 11:16
کد خبر : 45482

امام جمعه موقت شهرکرد: تحریم های دشمن راه به جایی نمی برد

امام جمعه موقت شهرکرد: تحریم های دشمن راه به جایی نمی برد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود:تحریم های جدید آمریکا ، تازگی ندارد و از همان ابتدای انقلاب اسلامی، آمریکا دشمنی خود را به انقلاب اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود:تحریم های جدید آمریکا ، تازگی ندارد و از همان ابتدای انقلاب اسلامی، آمریکا دشمنی خود را به انقلاب اسلامی ایران با تحریم ها آغاز کرد.
وی تصریح کرد: برای رفع کمی ها و کاستی ها در حوزه اقتصادی باید مسوولان بیش از گذشته تلاش کنند و تلاش آنها چند برابر گذشته باشد و اگر مسوولی در حوزه مسوولیت خود کم کاری کرد به مردم معرفی شود و جای خود را به افراد پر تلاش دهد.
فاطمی با بیان اینکه نظارت کامل بر بازار باید انجام شود، احتکار کالا را یکی از گناهان نابخشودنی عنوان کرد و گفت: باید از نظارت بیشتر از سوی دولت و مجلس بر اقتصاد صورت گیرد و احتکار کنندگان نیز به مردم معرفی شوند.
به گفته وی، اگر کسی کالای مورد نیاز مردم را احتکار کرد به جامعه خیانت کرده است و باید در برابر مردم پاسخگو باشد.
خطیب جمعه شهرکرد ، به فرارسیدن هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف یکی از میراث ماندگار اسلام است و باعث رستگاری انسان می شود.
فاطمی اظهار داشت: وقف سرمایه عظیمی برای جامعه اسلامی است که عواید و درآمد این موقوفات در عمران و آبادنی کشور و جامعه اسلامی موثر است.
وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان حضور جوانان در آیین های عزاداری محرم و صفر در این استان را ارزشمند توصیف کرد.
۲۰۹۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد