تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 9:47
کد خبر : 45180

۲۱ پرونده احتکار در زنجان مختومه شد

۲۱ پرونده احتکار در زنجان مختومه شد

مرتضی ممیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جریمه کل این کالاهای کشف شده بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال است.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: از میان ۲۲ انبار کشف شده در این مدت، بیشترین انبار متعلق به شهرستان ابهر و زنجان است، همچنین در شهرستان های خرمدره،

مرتضی ممیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جریمه کل این کالاهای کشف شده بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: از میان ۲۲ انبار کشف شده در این مدت، بیشترین انبار متعلق به شهرستان ابهر و زنجان است، همچنین در شهرستان های خرمدره، ایجرود و هیدج نیز انبارهایی کشف شده است.
وی تاکید کرد: از مهمترین اقلام کشف شده در این مدت ۳۹ تن برنج، یک هزار و ۷۰۰ کارتن مواد شوینده، ۷۵۷ دستگاه انواع یخچال فریزر، پکیج، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و جارو برقی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: در احکام صادره عاملیت احتکار علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ دولتی با نظارت سازمان های مربوطه از جمله بازرسی سازمان صمت استان، به پرداخت جریمه نقدی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان با هماهنگی سایر ارگان ها همواره برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حال نظارت هستند.
ممیزی افزود: امسال ۸۰ اکیپ سیار بیش از ۴۰۰ بازرسی انجام دادند که ۴۶۱ مورد تخلف شناساسی و تشکیل پرونده شد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عموم مردم می توانند در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ۱۲۴ یا با شماره تماس ۲۱۸۲۵۱۶ پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
طبق اعلام پلیس استان، طی هفت ماه امسال بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط پلیس این استان کشف و ضبط شد.
این میزان کالای قاچاق شامل انواع مواد خوراکی و غذایی، سوخت، احشام، لوازم یدکی، قرص و دارو و مواد دخانی از قبیل سیگار و توتون است که به لحاظ ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش نشان می دهد.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد