تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 12:02
کد خبر : 45048

۵۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان کشف شد

۵۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ رضا زارعی ظهر امروز اظهار داشت: یکی از این محموله ها با ۲ خودروی سواری از مرز‌های غربی به همدان حمل می‌شد و محموله دیگر هم در همدان انبار شده بود. که سیگار‌های در حال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ رضا زارعی ظهر امروز اظهار داشت: یکی از این محموله ها با ۲ خودروی سواری از مرز‌های غربی به همدان حمل می‌شد و محموله دیگر هم در همدان انبار شده بود. که سیگار‌های در حال حمل را  در شهر صالح آباد شناسایی و توقیف کردیم.

وی اظهار داشت: در این ماموریت ۱۴۰ هزار نخ سیگار از یک خودرو و ۱۳۷۸۰۰ نخ سیگار از خودروی دیگر در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیو‌ن تومان کشف و ۲ نفر هم دستگیر شدند. در ماموریتی دیگر هم ۱۵۰ هزار نخ سیگار به ارزش ۳۵ میلیون تومان در ایست و بازرسی شهید زراعی همدان کشف و یک نفر هم در این ماموریت دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۹۸۲۴۰ نخ سیگار در یک ماموریت دیگر سخن گفت و افزود: این سیگار‌ها به ارزش ۳۰ میلیون تومان در منزلی انبار شده بود که با دستور قضایی شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ زارعی همچنین اظهار داشت: ۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز هم در روز‌های اخیر در عملیات‌های جداگانه‌ای  از ۲دستگاه تانکر حمل سوخت کشف شده است.

 وی در تشریح روش شناسایی و توقیف این سوخت قاچاق بدون مجوز گفت: خودروی حامل سوخت در  محور ورودی به شهر جورقان همدان شناسایی و با ۶ هزار لیتر سوخت به ارزش ۱۵ میلیون تومان کشف و توقیف شده است. در ماموریت دیگری هم ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق را در ایست و بارزسی شهید زارعی همدان با ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط پلیس آگاهی( دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز) کشف و برای هر ۲ راننده هم پرونده تشکیل شده است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد