تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آبان 1397 - 12:23
کد خبر : 44979

جزییات کشف ۱۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در البرز

جزییات کشف ۱۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در البرز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و در اجرای طرح کنترل انبار‌های دپو کالا در سطح استان البرز، این طرح را طی ۴۸

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و در اجرای طرح کنترل انبار‌های دپو کالا در سطح استان البرز، این طرح را طی ۴۸ ساعت گذشته اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، با شناسایی انبار‌های دپوی کالای قاچاق مقادیر زیادی لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، تجهیزات مخابراتی، رایانه‌ای و سم و کود کشاورزی کشف شد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کالا‌ها بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه ۱۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم‌ترین الزامات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت ازکالای ایرانی نام گذاری شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد